حملات کوبنده حزب‌الله لبنان به پایگاه نظامی اسرائیل


حملات کوبنده حزب‌الله لبنان به پایگاه نظامی اسرائیل

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: مجاهدان ما با موشک هدایت‌شونده، یک نقطه استقرار نظامیان اشغالگر را در پایگاه «رویسه القرن» در مزارع اشغالی «شبعا» هدف قرار دادند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: مجاهدان ما با موشک هدایت‌شونده، یک نقطه استقرار نظامیان اشغالگر را در پایگاه «رویسه القرن» در مزارع اشغالی «شبعا» هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین اعلام کرد: تجمع نظامیان دشمن را در مجاورت پایگاه «راهب» با سلاح موشکی هدف قرار دادیم.

حزب‌الله لبنان همچنین پایگاه‌های «المالکیه» و «المرج» را نیز هدف حمله قرار داد.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی و به ویژه بخش کشاورزی اذعان کرده‌اند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جریمه سنگین استقلال و پرسپولیس + جزئیات