رئیس قوه قضائیه از نمایندگان مجلس یازدهم تقدیر کرد


به گزارش رکنا، در آخرین جلسه صحن مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم که عصر سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شد، محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس متن نامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای...

به گزارش رکنا، در آخرین جلسه صحن مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم که عصر سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شد، محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس متن نامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه به نمایندگان یازدهمین مجلس شورای را قرائت کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

رئیس، هیأت رئیسه و نمایندگان محترم شریف ایران در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

با سلام و تهیت؛

دیده بیدار و امیدوار مردم اسلامی به شما نمایندگان متعهدی دوخته شده که با وضع قوانین جدید و اصلاح قوانین موجود در ریل‌گذاری و پیشرفت و ارتقاء اهداف والای نظام اسلامی مجدانه تلاش و کوشش می‌ورزید.

اینجانب از خدمات ارزشمند و مجاهدات خالصانه و خستگی‌ناپذیر شما نمایندگان محترم در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و توفیقات روزافزون شما و نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

در اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد تعامل سازنده میان قوا در جهت رفع مشکلات مردم، بحمدالله در این دوره تعامل بی‌سابقه‌ای میان نمایندگان مردم شریف ایران اسلامی با مسئولان دستگاه قضایی به وجود آمد که به توفیقات مهم و اثربخشی در خدمت به مردم عزیزمان و ادراک مشترک در برخی از امور کشور نائل آمدیم.

امید است در دوره جدید مجلس شورای اسلامی نیز این همکاری و همدلی تداوم یافته و بیش از پیش شاهد گره‌گشایی از مشکلات کشور عزیزمان باشیم.»


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نخجوان و آذربایجان باید به خاک ایران برگردند ! / نمایندگان مجلس خواستار شدند + سند