بازداشت عاملان تیراندازی در مراسم عروسی در دشت آزادگان


 بازداشت عاملان تیراندازی در مراسم عروسی در دشت آزادگان

به گزارش رکنا، سرهنگ جواد مراونه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در مراسم عروسی و تخریب اموال عمومی (ترانس برق) در شهر سوسنگرد،...

به گزارش رکنا، سرهنگ جواد مراونه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در مراسم عروسی و تخریب اموال عمومی (ترانس برق) در شهر سوسنگرد، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که سه نفر با هویت معلوم در مراسم عروسی یکی از بستگانشان با سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی هوایی کردند که این کار منجر به تخریب اموال عمومی از قبیل ترانس برق شد و این افراد پس از آن از محل متواری شدند.

مراونه تصریح کرد: ماموران پلیس با اشراف فنی عاملان این تیراندازی را شناسایی و در اقدامی ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم سه قبضه سلاح جنگی کلاش کشف شد، بیان کرد: متهمان هدفشان را از این کار شادی و سرور عنوان کردند.

مراونه با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی خاطرنشان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمان نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت‌نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.


 بازداشت عاملان تیراندازی در مراسم عروسی در دشت آزادگان

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آموزش 0 تا 100 بازی رایگان Hamster Kombat برای کسب درآمد