آماده‌باش کامل آتش‌نشانی تهران در روز تشییع شهدای خدمت


آماده‌باش کامل آتش‌نشانی تهران در روز تشییع شهدای خدمت

مراسم تشییع پیکر پاک شهدای خدمت صبح فردا از دانشگاه تهران تا میدان آزادی برگزار خواهد شد و بر این اساس ۳۰۰ نفر از آتش‌نشانان در ۷۰ نقطه مستقر خواهند شد و نسبت به تامین ایمنی مراسم اقدام خواهند کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آماده‌باش کامل آتش‌نشانی برای تامین ایمنی مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت در پایتخت خبرداد.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگاران در این‌باره گفت: مراسم تشییع پیکر پاک شهدای خدمت صبح فردا از دانشگاه تهران تا میدان آزادی برگزار خواهد شد و بر این اساس ۳۰۰ نفر از آتش‌نشانان در ۷۰ نقطه مستقر خواهند شد و نسبت به تامین ایمنی مراسم اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ۷۰ نفر از ۳۰۰ آتش‌نشان مذکور نیز به شکل پیاده اقدام به گشت‌زنی و استقرار در مسیر خواهند کرد، گفت: از میان ۷۰ آتش‌نشان پیاده نیز ۳۰ نفر در داخل دانشگاه تهران مستقر خواهند بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه در مجموع ۱۰۰ دستگاه خودروی سنگین شامل ۵۰ دستگاه خودروی سنگین، ۳۰ دستگاه خودروی سبک و ۲۰ دستگاه موتورسیکلت نیز در این ماموریت به‌کار گرفته خواهند شد، گفت:‌از این تعداد ۱۱ دستگاه در محدوده داخلی دانشگاه مستقرند.

ملکی همچین از آماده‌باش کامل تمامی ایستگاه‌های آتش‌نشانی در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: علاوه بر این فرماندهان ارشد نیز نسبت به بازرسی و نظارت بر استقرار‌ها اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه استقرار آتش‌نشانان از ساعت پنج صبح فردا آغاز خواهد شد، گفت:‌این استقرار که ازچهارراه کالج تا بعد از میدان آزادی است، تا زمان تخلیه کامل جمعیت ادامه خواهد داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مردم خواست که در صورت بروز هر نوع حادثه احتمالی ضمن حفظ خونسردی خود به عوامل آتش‌نشانی مستقر در محل مراجعه کرده یا موضوع را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تسنیم: قالیباف تا دقایقی دیگر در انتخابات ثبت‌نام می‌کند/ مخبر و بذرپاش هم در راه وزارت...