وداع پایانی مردم قم با پیکر مطهر رئیس جمهور و شهدای خدمت


وداع پایانی مردم قم با پیکر مطهر رئیس جمهور و شهدای خدمت

مراسم وداع و بدرقه پیکر مطهر شهید آیت الله رئیسی و همراهانشان با حضور گسترده و حماسی مردم قم در بلوار پیامبر اعظم(ص) و میعادگاه منتظران مسجد مقدس جمکران پایان یافت.

وداع پایانی مردم قم با پیکر مطهر رئیس جمهور و شهدای خدمت

به گزارش راهبرد معاصر؛ حضور عاشورایی مردم ولایت‌مدار قم در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت جلوه‌هایی از عشق و ارادت به شهدا و پاسداران حریم ولایت رقم زد؛ وداعی باشکوه با رئیس‌جمهور دل‌ها که با حرکت خودرو حامل پیکر شهدای خدمت در غروب روز سه‌شنبه در قم رقم خورد.

ازدحام و شکوه حضور مردم انقلابی و همیشه در صحنه قم در این آیین وداع به قدری گسترده بود که خودرو حامل پیکر شهدا مسیر هفت کیلومتری حرم کریمه اهل بیت(ع) و مسجد مقدس جمکران را به کندی طی کرد.

مردم خداجوی قم با وجود بارش باران و باد شدید با شور و حماسه انقلابی مراتب وفاداری و همراهی خود را به خدمتگزاران خود به بهترین شکل نشان دادند.

قرار است مراسم وداع با پیکر مطهر شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان امشب در مصلای تهران برگزار شود.

پیکر شهدای خدمت ساعاتی قبل از تهران به قم منتقل و در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) طواف داده شد.

در این مراسم شخصیت‌های مختلف از جمله مراجع و علمای حوزه علمیه قم همچون آیات عظام حسین نوری همدانی ، جعفر سبحانی ، شیخ عیسی قاسم، حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران ، آیت الله مدرسی و وزیر کشور حضور داشتند.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه «ورزقان» استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی‌الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت‌الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند./ایرنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هدی زین العابدین ملکه مدلینگ ایران شد ! + عکس های خانم بازیگر سریال در انتهای شب !