رسانه عبری: ورود نتانیاهو به 124 کشور ممنوع می‌شود!


رسانه عبری: ورود نتانیاهو به 124 کشور ممنوع می‌شود!

یک رسانه عبری زبان فاش کرد، در صورتی که قضات دادگاه بین‌المللی لاهه حکم بازداشت بین‌المللی نتانیاهو و گالانت را صادر کنند، آنها از سفر به ۱۲۴ کشور جهان محروم خواهند شد.

رسانه عبری: ورود نتانیاهو به 124 کشور ممنوع می‌شود!

به گزارش راهبرد معاصر؛ ماکو تارنمای شبکه تلویزیونی ۱۲ رژیم صهیونیستی در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، در صورتی که سه قاضی دادگاه کیفری بین المللی در لاهه با صدور حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و یوآف گالانت وزیر جنگ موافقت کنند، این دو از این پس نخواهند توانست به هیچ یک از کشور‌های امضا کننده توافق رم سفر کنند.

به نوشته این رسانه عبری زبان، در صورت صدور این حکم نتانیاهو و گالانت دیگر اجازه سفر به کشور‌هایی همچون، آلمان، هلند، یونان، فرانسه، ژاپن، اسپانیا و دولت فلسطین را نخواهند داشت، در حالی که در ذیل خبر خود نام هر ۱۲۴ کشور از قاره‌های مختلف جهان را در این رابطه ذکر کرد.

این رسانه عبری زبان در عین حال به رهبران اسرائیلی اطمینان داد، چون ایالات متحده جزو این کشور‌ها نیست آنها خواهند توانست آزاده به آنجا سفر کنند.

گفتنی است این خبر در حالی منتشر می‌شود که رسانه‌های عبری زبان دیروز نیز فاش کردند، لیست دیگری نیز از سوی دادگاه لاهه در همین زمینه در دست صدور است و شمار دیگری از رهبران سیاسی و نظامی اسرائیلی در لیست افراد تحت تعقیب دادگاه لاهه قرار خواهند گرفت. / تسنیم


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...