توافق وزارت نیرو و صمت برای تامین برق تابستانه صنایع


توافق وزارت نیرو و صمت برای تامین برق تابستانه صنایع

مدیر عامل شرکت مدیریت تولید انتقال و توزیع نیروی برق گفت: وزارتخانه‌های نیرو و صمت برای تامین برق پایدار صنایع در اوج بار تابستان ۱۴۰۳ توافق کردند.

توافق وزارت نیرو و صمت برای تامین برق تابستانه صنایع

به گزارش راهبرد معاصر؛ مصطفی رجبی مشهدی در نشست مشترک با حضور مدیران ارشد وزارتخانه های نیرو و صنعت و معدن افزود: در این نشست مقرر شد تا وزارتخانه های نیرو و صمت با هدف تامین برق پایدار و نیز تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» حداکثر همکاری و هم افزایی را با یکدیگر داشته باشند.

وی با بیان اینکه مقرر شده دو وزارتخانه با تشکیل کارگروه مشترک و تشکیل جلسه های منظم تا نیمه خرداد اولویت های خود را در جهت تحقق دو هدف ذکر شده به صورت عملیاتی مطرح کرده و نهایت همکاری را با یکدیگر داشته باشند و در هر زمان حداکثر انرژی قابل تحویل در اختیار صنایع قرار گیرد.

مدیرعامل توانیر ادامه داد: محدودیت های انرژی برق تحویلی به صنایع نسبت به سال گذشته با تفاهم طرفین کاهش یافته و در عین حال برنامه مدیریت مصرف برق همه صنایع همچون سال گذشته در قالب تفاهم نامه مشترک به مشترکان و دستگاه های ذیربط ابلاغ خواهد شد.

رجبی مشهدی گفت: همچنین مقرر شد پس از اتمام ابلاغ مشترک برنامه مدیریت مصرف صنایع، کارگروه مذکور با تشکیل جلسه هفتگی بر روند اجرای برنامه ها نظارت داشته باشند.

وی افزود: برنامه ریزی لازم به منظور مدیریت مصرف سایر بخش های غیر از صنایع نیز از مصوبه های این نشست بود که مقرر شد برنامه های مدیریت مصرف صنایع و پیامدهای آن با تدوین بسته های محتوایی مناسب به مردم اطلاع رسانی شود تا مشارکت حداکثری لازم در زمینه مصرف بهینه برق تحقق یابد./ایرنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آموزش 0 تا 100 بازی رایگان Hamster Kombat برای کسب درآمد