قدردانی از حضور تاریخی و بی نظیر مردم قم در تشییع شهدای خدمت


قدردانی از حضور تاریخی و بی نظیر مردم قم در تشییع شهدای خدمت

به گزارش رکنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور بیانیه ای از حضور بی نظیر و تاریخی مردم بصیر و قدرشناس قم در مراسم تشییع و بدرقه رئیس جمهور مردمی و خستگی ناپذیر شهید آیت الله...

به گزارش رکنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور بیانیه ای از حضور بی نظیر و تاریخی مردم بصیر و قدرشناس قم در مراسم تشییع و بدرقه رئیس جمهور مردمی و خستگی ناپذیر شهید آیت الله رئیسی و پیکرهای مطهر شهدای خدمت که قیام دوباره قم در تجلیل از صداقت و خدمت بود، تقدیر و تشکر کرد.

این حضور باشکوه حاوی این پیام روشن بود که مردم قدردانِ خادمان مخلص و صادق خود هستند و با تمام وجود در راستای اعتلای این نظام مقدس الهی همیشه در میدان حاضر بوده و خواب شوم جدایی این ملت از خادمان خود در نظام اسلامی تعبیر نخواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم ضمن سجده شکر بر درگاه الهی از نعمت وجود این ملت استوار و حق شناس از آحاد مردم انقلابی قم به ویژه علمای اعلام و مراجع عظام تقلید، تمامی خادمین این مراسم، موکب داران عزیز، دستگاه های مختلف، نیروهای نظامی و امنیتی، بسیجیان سلحشور تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال بهترین مقدرات را برای این ملت صبور و آگاه مسئلت دارد.


قدردانی از حضور تاریخی و بی نظیر مردم قم در تشییع شهدای خدمت

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس/ ادعای عجیب این زن همه را شوکه کرد!