جزئیات برنامه وداع و تشییع پیکر شهید رئیسی و همراهان در تهران


جزئیات برنامه وداع و تشییع پیکر شهید رئیسی و همراهان در تهران

استاندار تهران ضمن تشریح جزییات برگزاری تشییع ابدان مطهر رییس جمهور شهید و هیات همراه در تهران گفت: پایتخت آماده برگزاری تشییع باشکوه پیکر مطهر شهدای خدمت است.

وداع با پیکرهای شهدا شامگاه یکم خرداد از ساعت ۲۰ در مصلی تهران برگزار شد. تعداد قطارهای مترو در مسیرهای منتهی به مصلی افزایش پیدا کرد و ساعت خدمت‌رسانیِ مترو افزایش پیدا کرد.

جزئیات برگزاری مراسم

استاندار تهران در تشریح جزئیات برگزاری مراسم تشییع ابدان مطهر رئیس جمهور شهید و هیئت همراه در پایتخت اظهار کرد: شامگاه سه شنبه، یکم خردادماه، با برگزاری نماز مغرب و عشا، برنامه وداع با شهدا آغاز و در این راستا تدابیر لازم در خصوص تأمین امکانات حمل و نقل بوسیله مترو و اتوبوس در مسیرهای مختلف اتخاذ شده است.

محل اقامه نماز

فخاری در خصوص برگزاری مراسم تشییع شهدا برای فردا چهارشنبه دوم خرداد ماه نیز بیان کرد: درب‌های دانشگاه تهران فردا از ساعت ۵ و نیم صبح، باز و از ساعت ۷ و نیم رسماً برگزاری مراسم و برنامه‌ها آغاز می‌شود ، رأس ساعت ۹ صبح مراسم اقامه نماز بر پیکر شهدای عزیز توسط مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.

مراسم تشییع

بعد از اقامه نماز، مراسم تشییع ابدان شهدا از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی برگزار و در این مسیر، خدمات لازم برای سهولت تردد مردم و خدمات جانبی ارائه می‌شود.

پیکر شهید دکتر امیرعبداللهیان پنج شنبه ۱۱ صبح در حرم عبدالعظیم حسنی، تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

استاندار تهران درباره جزئیات پذیرایی از زائران شهدا ادامه داد: موکب هایی که در مسیر، به ارائه خدمات مشغول می‌شوند توسط خود مردم دایر و انشالله شاهد برگزاری مراسمی در خور شأن شهدای عزیز خواهیم بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟