ضایعه‌ای برای فلسطین، محور مقاومت و آزادگان جهان


ضایعه‌ای برای فلسطین، محور مقاومت و آزادگان جهان

ملت فلسطین نمی تواند فراموش کند که در زمان ریاست جمهوری سید ابراهیم رئیسی، هواپیماها، موشک ها و پهپادهای ایرانی آسمان فلسطین را پر کردند.

«ماهر الطاهر» مسئول روابط بین الملل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در یادداشتی برای روزنامه الاخبار نوشت: مردم سراسر جهان با دلی پر از اندوه و درد، خبر سقوط بالگرد حامل سید ابراهیم رئیسی و حسین امیرعبداللهیان را شنیدند.

وی افزود: محور مقاومت و آزادگان تمام جهان یکی از شجاع ترین و صادق ترین مردانش را از دست داد. بود. همچنین امیرعبداللهیان نقش مهمی در تعمیق روابط ایران با چین، روسیه و بسیاری از کشورهای منطقه و جهان داشت.

وی در ادامه با اشاره به خاطر نخستین دیدار خود با رئیس جمهور فقید ایران اسلامی، گفت: ما با شخصیتی مواجه شدیم که از بالاترین تواضع، آرامش و دغدغه برای وحدت مسلمانان و مردم منطقه برخوردار بود.

وی در ادامه تاکید کرد: ملت فلسطین نمی تواند فراموش کند که در زمان ریاست جمهوری سید ابراهیم رئیسی، هواپیماها، موشک ها و پهپادهای ایرانی آسمان فلسطین را پر کردند. همچنین ما این افتخار را داشتیم که با وزیر امور خارجه فقید ایران، شهید حسین امیرعبداللهیان در تهران بارها دیدار داشته باشیم

ضایعه‌ای برای فلسطین، محور مقاومت و آزادگان جهان

ماهر آل طاهر افزود: وی در هر سفری که به دمشق یا بیروت داشت، مشتاق دیدار با جناح‌های فلسطینی بود و ما واقعاً احساس می‌کردیم که او نه تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران، بلکه نماینده کل محور مقاومت است، زیرا مساله فلسطین برای او اولین مساله بود. موضوع محوری که ایشان در تمامی مجامع اسلامی و بین المللی مطرح کردند مساله فلسطین بود. براین اساس فقدان وی ضایعه بزرگی برای مردم فلسطین و همه گروه های مقاومت محسوب می شود.

وی تاکید کرد: سید ابراهیم رئیسی پس از تصدی ریاست جمهوری، نقش اساسی در تعمیق و تحکیم روابط فلسطین و ایران و روابط کشورهای عربی با ایران داشت. بنابراین، غیبت او برای همه نیروهایی که عدالت و آزادی را دوست دارند، ضایعه بزرگی بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کپی برداری قالیباف از روی دست احمدی‌نژاد و جلیلی + عکس