نامه تسلیت دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد به ضرغامی


نامه تسلیت دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد به ضرغامی

دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد در نامه‌ای به وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهوری و تعدادی از همراهان در سانحه سقوط هلی‌کوپتر، یاد و خاطره رئیس‌جمهوری شهید را گرامی‌داشت.

نامه تسلیت دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد به ضرغامی

به‌ گزارش ایران اکونومیست، در نامه "زوراب پولولیکاشویلی" دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد، به سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشورمان آمده است:

وزیر محترم، از شنیدن خبر غم‌انگیز سقوط هلیکوپتر که باعث درگذشت جناب آقای ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران، وزیر امور خارجه، جناب آقای حسین امیرعبداللهیان و سایر مسئولان شد عمیقا اندوهگین شدم.

اخیرا به مناسبت سفر رسمی خود به تهران در فوریه گذشته برای شرکت در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، افتخار دیدار با رئیس‌جمهور رئیسی را داشتم. واقعا تحت تاثیر رهبری، اراده محکم و تعهد ایشان برای پیشرفت گردشگری در ایران قرار گرفتم.

مایلم از طرف سازمان گردشگری ملل متحد، مراتب تسلیت و همدردی عمیق خود را به دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران اعلام کنم. ما به جامعه جهانی می‌پیوندیم تا حمایت کامل خود را از کشور شما در شرایطی که چنین لحظات سختی را سپری می‌کنید ابراز کنیم.

وزیر محترم خواهشمند است بالاترین مراتب ارادت اینجانب را پذیرا باشید.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...