در دوران ریاست آیت‌الله رئیسی موضوع تعلیم و تربیت در عالی‌ترین سطح شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفت


در دوران ریاست آیت‌الله رئیسی موضوع تعلیم و تربیت در عالی‌ترین سطح شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفت

ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی شهادت آیت‌الله دکتر رئیسی و همراهانشان را تسلیت گفت.

به گزارش بهداشت نیوز متن پیام به شرح ذیل است:
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم
إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

شهادت رئیس‌جمهور محبوب و مردمی حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی موجب تأثر و تألم همه ایرانیان شریف شد و کشور ایران را عزادار کرد.
روز یکشنبه اخیر روز تلخی برای ایران اسلامی بود و در سانحه جانگداز سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی؛ رئیس‌جمهور خدمتگزار حضرت آیت‌الله رئیسی به همراه حضرت آیت‌الله سید محمد علی آل‌هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، جناب آقای دکتر حسین امیرعبدالّلهیان وزیر محترم امور خارجه و جمع دیگری از خدمتگزاران کشور به فیض شهادت نایل شدند.
آیت‌الله رئیسی همه عمر شریف خود را مصروف خدمت صادقانه به مردم و انقلاب کرد و اخلاص و اخلاق در تمام کارها و رفتارهای ایشان بروز و تجلی داشت که ضایعه درگذشت این شهید گران‌مایه بسیار سخت و اندوهناک است. افتخار خادمی آستان مقدس حضرت امام رضا(ع) از دیگر ویژگی‌های حضرت آیت‌الله رئیسی بود که شهادت این عزیز مقارن با ولادت آن امام رئوف شد.
در دوران ریاست آیت‌الله رئیسی بر شورای عالی انقلاب فرهنگی موضوع تعلیم و تربیت در عالی‌ترین سطح این شورای قرار گرفت و مصوبات راهگشایی با اهتمام و تدابیر ایشان در این دوره پر افتخار برای نظام تعلیم و تربیت کشور به یادگار ماند.
ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی فقدان مربی متّقی، معلّم صبور، مدیر با اخلاق، سیاستمدار مخلص، رئیس جمهور متواضع، سیّد محرومان، خادم الرّضا حضرت آیت‌الله رئیسی را خدمت شریف حضرت بقیه‌الله‌الاعظم روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفدا و مقام معظم رهبری دامت برکاته و همسر مکرّمه و ‌عالمه ایشان و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تسلیت عرض می‌کنیم و تأکید می‌شود که با
هدایت رهبر معظم انقلاب، امور کشور بدون اختلالی جریان خواهد داشت.
ا
مید است خون پاک این شهید و همراهان عزیزش مسیر روشن تربیت و تعالی جوانان و نوجوانان در جهت تعجیل در ظهور موفورالسرور حضرت ولی‌عصر(عج) را پر شتاب‌تر از قبل نماید و خاضعانه از خداوند متعال و قادر مطلق بخشش باقیمانده غیبت را مسئلت داریم».

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

انتخاب دختر شایسته ایرانی بعد از 45 سال درایتالیا ! / از خانم مجری تا خانم بازیگر + اسامی