خبر مهم مدیرعامل جمعیت هلال احمر درباره مراسم تشییع شهدای خدمت


خبر مهم مدیرعامل جمعیت هلال احمر درباره مراسم تشییع شهدای خدمت

اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران اعلام کرد که ۱۷۰۰ نیروی عملیاتی هلال احمر مراسم تشییع شهدای خدمت را پوشش می‌دهند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، شاهین فتحی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: ۲۵۰ نیروی عملیاتی خواهر و برادر هلال احمر استان تهران در برنامه امشب، وظیفه پوشش امدادی مراسم وداع با شهدای خدمت در مصلی امام خمینی (ره) تهران را برعهده دارند.

خبر مرتبط
راهنمای حضور در مراسم تشییع شهید ابراهیم رئیسی و همراهانش در استان تهران + جزئیات

مردم استان تهران در شهرستان‌های مختلف این استان می‌توانند از راه‌های متفاوت اسم تشییع رئیس جمهور شهید و هیئت همراه بروند.

وی گفت: فردا (چهارشنبه دوم خرداد ۱۴۰۳) در پایتخت و در مراسم تشییع پیکر پاک رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و دیگر شهدا که صبح فردا از ساعت ۷:۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد، بالغ بر ۱۷۰۰ نیروی عملیاتی خواهر و برادر هلال احمر استان تهران با بهره گیری از بالغ بر ۱۰۰ خودروی عملیاتی از جمله آمبولانس، اتوبوس آمبولانس، خودروی ارتباطات، خودروی نجات و موتورلانس در ۶۴ پست امدادی و درمانی آماده خدمات رسانی به هموطنان در طول مسیرهای مشخص شده خواهند بود و به پوشش امدادی این مراسم خواهند پرداخت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران در پایان این خبر افزود: با توجه به اهمیت برگزاری مراسم امشب در مصلی امام خمینی (ره) تهران و همچنین مراسم صبح فردا که از دانشگاه تهران تا میدان آزادی برگزار خواهد شد، بالغ بر ۵۰۰ نفر از عوامل عملیاتی هلال‌احمر استان تهران و البرز به عنوان پشتیبان، تا اطلاع ثانوی در آماده باش کامل قرار دارند تا در صورت نیاز، خدمات امدادی خود را به هموطنان ارائه دهند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

راز شعبده بازی گات تلنت لو رفت / تکنیک ایستادن روی هوا !