جنایت جدید اسرائیل در نوار غزه/به این بیمارستان حمله خمپاره‌ای شد


جنایت جدید اسرائیل در نوار غزه/به این بیمارستان حمله خمپاره‌ای شد

اقتصادنیوز: نظامیان اسرائیلی به ورودی بخش پذیرش و اورژانس بیمارستان کمال عدوان شهر جبالیا حمله خمپاره‌ای انجام دادند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «حسام ابوصفیه» رئیس بیمارستان کمال عدوان در این باره گفت: نظامیان اشغالگر اقدام به شلیک خمپاره به ورودی بخش اورژانس بیمارستان کردند و در حال حاضر عملیات تخلیه بیمارستان، انتقال بیماران، زخمی ها و کادر پزشکی در حال انجام است اما امکان جابجایی برخی از بیماران از منطقه وجود ندارد.

خبر مرتبط
افشاگری واشنگتن پست از جنایات اسرائیل در غزه

اقتصادنیوز: یک روزنامه آمریکایی به بررسی جنایات اسرائیل علیه بیمارستان‌های غزه پرداخته است.

رسانه های فلسطینی، بعد از ظهر امروز از توقف فعالیت در بیمارستان کمال عدوان به دلیل ادامه حمله نظامیان اشغالگر به آن خبر داده بودند.

«انس الشریف» خبرنگار فلسطینی در این باره گزارش داد: بیماران و کادر درمان بیمارستان کمال عدوان از آن خارج شده اند و تنها تعدادی از بیماران که کادر درمان قادر به انتقال آنها نبوده اند در آن باقی مانده اند.

خبر مرتبط
بیمارستان های غزه دوباره به محاصره اشغالگران در آمد

اقتصادنیوز: درحالی که رژیم اشغالگر صهیونیستی تمام توانش را برای رسیدن به یک دستاورد در جبالیا واقع در شمال غزه گذاشته است، منابع از محاصره مجدد بیمارستان‌ها توسط این رژیم خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی حملات خود به شمال غزه به ویژه منطقه جبالیا و بیت لاهیا را در حالی تشدید کرده است که هزاران فلسطینی از این منطقه آواره و ده ها فلسطینی دیگر بر اثر بمباران مناطق مختلف نوار غزه، کشته و زخمی شده اند.

این در حالی است که وزارت بهداشت نوار غزه امروز همزمان با دویست و بیست و هشتمین روز جنگ رژیم صهیونیستی علیه این منطقه از افزایش شمار شهدا به ۳۵ هزار و ۶۴۷ نفر خبر داد.

در بیانیه وزارت بهداشت نوار غزه آمده است که ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت در این منطقه شده است که منجر به برجای گذاشتن ۸۵ شهید و ۲۰۰ زخمی شده است.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که با احتساب شهدای جدید، از روز هفتم اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون ۳۵ هزار و ۶۴۷ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

وزارت بهداشت نوار غزه در ادامه شمار آخرین آمار زخمی‌ها را نیز ۷۹ هزار و ۸۵۲ نفر اعلام کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اهمیت صبحانه برای کودکان