خاکسپاری شهیدان امیر عبداللهیان و سردار موسوی در شهرری


خاکسپاری شهیدان امیر عبداللهیان و سردار موسوی در شهرری

فرماندار ویژه شهرستان ری از خاکسپاری شهیدان امیر عبداللهیان و سردار موسوی در جوار آستان حضرت عبدالعظیم (ع) خبر داد و گفت: اقدامات لازم جهت میزبانی شایسته از پیکر پاک شهیدان در شهرری انجام‌ و زمان دقیق مراسم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش مشرق، در پی وقوع حادثه تلخ سقوط بالگرد و شهادت خادم الرضا حضرت آیت الله رئیسی و هیأت همراه ایشان، نشست فوق العاده هماهنگی ستاد بزرگداشت شهدای خدمت به ریاست مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی، خدماتی، امدادی، انتظامی و امنیتی در محل سالن شهدای مدافع حرم ساختمان فرمانداری برگزار شد.

مهدی باب الحوائجی فرماندار ویژه شهرستان ری در ابتدای این نشست شهادت را تنها اجر و پاداش به حق برای رئیس جمهور دانست و گفت: حضرت آیت الله رئیسی از مردم و برای مردم بود و خود و زندگی خود را وقف خدمت صادقانه و بی منت به ملت شریف ایران کرده بود. ایشان شخصیتی ممتاز و کم نظیر بود که هیچگاه پست و مقام اثری بر رفتار و گفتارشان نداشته و همواره با مناعت طبع و تقوای مثال زدنی خود با مردم در ارتباط بود.

وی در ادامه به موضوع برگزاری مراسمات گرامیداشت شهدای خدمت در سطح شهرستان ری اشاره کرد و افزود: با هماهنگی‌های انجام‌شده مراسم‌های بزرگداشت و تعزیت پس از اعلام رسمی این خبر تلخ در سطح بخش‌ها و شهرهای شهرستان ری برگزار و مردم قدرشناس و شهید پرور ری نیز با حضور خود در این برنامه‌ها بار دیگر عهد خود را با شهیدان و راه آنها تجدید کردند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان گفت: باتوجه به صحبت‌های اولیه در خصوص برگزاری مراسمات تشییع و تدفین شهیدان دکتر امیر عبداللهیان و سردار موسوی در شهرری و در جوار آستان مطهر حضرت عبدالعظیم (ع)، کلیه هماهنگی‌ها و اقدامات لازم جهت میزبانی شایسته از پیکرهای پاک شهیدان و مردم عزیز استان تهران در شهرری انجام‌شده که بلافاصله پس از تأیید نهایی و ابلاغ برگزاری مراسمات در شهرری از ریاست ستاد تشییع شهدای خدمت، زمان و مکان دقیق مراسم به‌طور شایسته به حضور ملت شریف ایران اطلاع‌رسانی خواهد شد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بارش باران در تهران از فردا