بن گویر: می‌خواهم در غزه ساکن شوم


بن گویر: می‌خواهم در غزه ساکن شوم

ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجددا بر عزم رژیم اسرائیل برای اخراج فلسطینیان ساکن نوار غزه از این منطقه و اسکان مهاجران صهیونیست در آن تاکید کرد.

بن گویر: می‌خواهم در غزه ساکن شوم

به گزارش راهبرد معاصر؛ روزنامه معاریو در شماره امروز خود به نقل از ایتمار بن گویر خبر داد: من می‌خواهم در صورت امکان در غزه زندگی کنم.

بن گویر که گفته می‌شود تسلط خاصی بر نتانیاهو دارد در یک گفتگوی مطبوعاتی اعلام کرد، مایل است در صورت امکان در غزه زندگی کند.

او که هم‌اکنون به عنوان مهاجر شهرک نشین در شهرک کریات اربع در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری زندگی می‌کند، ادعا کرد: به دنبال اخراج داوطلبانه صد‌ها هزار فلسطینی از نوار غزه و اجرای پروژه گسترده شهرک سازی و اسکان مهاجران صهیونیست در این منطقه است.

گفتنی است ایتمار بن گویر هفته گذشته نیز ادعا کرده بود، راه‌حل حقیقی برای نوار غزه، همان اسکان صهیونیست‌ها در این منطقه است.

هاآرتص به نقل از وی نوشته بود، باید زمینه خروج ساکنان فلسطینی غزه را فراهم کرد و باید اشغال دائمی نوار غزه به عنوان بخشی از نتایج جنگ ۸ ماه اخیر باشد و در روز بعد از پایان جنگ، این منطقه به طور کامل تحت کنترل و تصرف اسرائیل باشد. / تسنیم


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سید محمد مقیمی کیست؟ +فیلم