ضبط تجهیزات آسوشیتدپرس توسط رژیم اسرائیل


ضبط تجهیزات آسوشیتدپرس توسط رژیم اسرائیل

جنبش حماس فلسطین هدف رژیم اشغالگر از ضبط تجهیزات خبرگزاری آسوشیتدپرس را پنهان کردن جنایات خود علیه مردم غزه از انظار عموم دانست.

ضبط تجهیزات آسوشیتدپرس توسط رژیم اسرائیل

به گزارش راهبرد معاصر؛ این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد ضبط تجهیزات پخش زنده خبرگزاری آسوشیتدپرس توسط رژیم صهیونیستی یک اقدام خودسرانه و ظالمانه مکرر علیه آزادی عمل مطبوعات است. رژیم صهیونیستی با این اقدام قصد دارد جنایات و تخلفات خود علیه مردم فلسطین را از دید افکار عمومی جهان پنهان کند.

پیشتر رسانه آمریکایی اعلام کرده بودند رژیم صهیونیستی پخش زنده تصاویر این خبرگزاری از نواحی شمالی غزه را متوقف و تجهیزات این رسانه را ضبط کرده است.

به نقل از خبرگزاری شهاب، حماس این اقدام رژیم صهیونیستی را اقدامی فاشیستی دانست که نشان می‌دهد ادعای اشغالگر درباره احترام به ارزش‌های حقوق بشر و آزادی فعالیت مطبوعات کذب است. رژیم صهیونیستی با این اقدام نام خود را به عنوان یکی از بدترین رژیم‌های سرکوبگر در سراسر جهان ثبت کرد.

این جنبش اعلام کرد محدود کردن فعالیت خبرگزاری آسوشیتدپرس توسط اشغالگران و قبل از آن بستن دفتر شبکه خبری الجزیره، هدف قرار دادن عمدی خبرنگاران فلسطینی در غزه و کرانه باختری و ممانعت از ورود خبرنگاران بین‌المللی به غزه و مشاهده جنایات ارتش اشغالگر جنایتکار در آنجا مستلزم محکومیت گسترده بین‌المللی است.

حماس اعلام کرد همه این اقدامات اشغالگر می‌طلبد که سازمان‌های مطبوعاتی برای وادار کردن رژیم صهیونیستی سرکش به توقف این محدودیت‌ها و حمله به خبرنگاران، دفاتر مطبوعاتی و به طور کلی فعالیت خبرنگاران فورا اقدام کنند. / ایسنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گروسی: ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران تا 60 درصد در حال افزایش است