17 ساعت عملیات طاقت فرسا برای انتقال پیکر بی جان مرد اهل شاهکوه


17 ساعت عملیات طاقت فرسا برای انتقال پیکر بی جان مرد اهل شاهکوه

به گزارش رکنا،گلستان، قاسم غریب آبادی گفت: روز پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه پس از دریافت گزارش مفقود شدن یک مرد ۴۸ ساله در شاهکوه و زیارت از سوی مقام قضایی، جست‌وجوها طی چند مرحله با تیم بندی و...

به گزارش رکنا،گلستان، قاسم غریب آبادی گفت: روز پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه پس از دریافت گزارش مفقود شدن یک مرد ۴۸ ساله در شاهکوه و زیارت از سوی مقام قضایی، جست‌وجوها طی چند مرحله با تیم بندی و مشخص کردن مسیرهای احتمالی و از طریق روش های فنی جست‌وجو انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: طی چند روز عملیات مناطق مراد چشمه، چکل گدا، سیاه خانی، شربت و چماز در چهارباغ و آبشار دوقلو زیارت با همکاری نیروهای مردمی مورد جست‌وجو قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: در نهایت با توجه به اعلام گزارش تیم کوهنوردی با موضوع پیدا شدن پیکر فرد مفقود شده و وضعیت خاص منطقه، تیم های فنی نجات در مناطق کوهستانی و واکنش سریع هلال احمر استان ساعت ۴ بامداد سه شنبه یکم خرداد به صورت پیاده به محل اعزام شدند.

غریب آبادی خاطر نشان کرد: تیم ها پس از ۱۷ ساعت گذر از مناطق صعب العبور به دره تلنبار محلی که پیکر جان‌باخته در آنجا قرار داشت رسیده و پس از دسترسی، به دلیل مه شدید و بارندگی پیکر فرد جان‌باخته را با ایجاد کارگاه‌های متعدد از مسیر زیارت به پایین دست انتقال داده و تحویل عوامل انتظامی و مقام قضایی دادند.


۱۷ ساعت عملیات طاقت فرسا برای انتقال پیکر بی جان مرد اهل شاهکوه

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

این بره ناز نیاز به توجه داره / دلم میخواد حیوان خانگی بزغاله داشته باشم !