این استان ها هوشیار باشند


این استان ها هوشیار باشند

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (چهارشنبه) در برخی مناطق شمال‌غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های ساحلی دریای خزر، در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک، در نقاط مستعد بارش تگرگ و در برخی نقاط شرق و شمال‌شرق کشور رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

امروز بیشینه بارش در قزوین، زنجان، شمال مرکزی، کردستان و جنوب استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل خواهد بود.

به گزارش ایرنا، پنجشنبه و جمعه در برخی مناطق شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از مرکز، شرق و شمال شرق کشور در بعضی از ساعات به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

شنبه و یکشنبه در برخی مناطق شمال غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز کشور، افزایش ابر، گاهی رگبار باران و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل، همچنین امروز در برخی مناطق شمال شرق، پنجشنبه در برخی نقاط جنوب و شنبه در شمال شرق و شرق کشور در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید، در برخی مناطق

خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

از پنجشنبه تا شنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

آسمان امروز تهران نیمه ابری تا ابری است که در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه خواهد بود.

بیشینه دمای امروز پایتخت ۲۷ و کمینه دمای آن ۱۷ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یکطرفه شد