پیشرفت قابل توجه شرکت گوهرفام در صادرات صنعت


پیشرفت قابل توجه شرکت گوهرفام در صادرات صنعت

مدیرعامل شرکت تولیدی و صنعتی گوهرفام گفت: در سه سال گذشته مقدار کمی صادرات داشته‌ایم که در بحث صادرات صنعت قابل توجه است زیرا استاندارهایی که برای صادرات محصول، موظف به رعایت آنها هستیم، این عمل را مقداری دشوار می‌سازد. طی سه سال گذشته در سال 1402 رشد محسوسی در بحث صادرات داشتیم.

به گزارش بورس‌نیوز، داوود خسروی مدیرعامل شرکت تولیدی و صنعتی گوهرفام در توضیح گزارش میزان تولید و فروش این شرکت و مقایسه آن با سال ۱۴۰۱ گفت: مقدار تولید ما حدود ۶ هزار و ۱۴۶ تن بوده است که افت محسوسی را نسبت به سال قبل داشته است؛ اما در بحث فروش به دلیل داشتن مقداری از ذخیره اندوخته سال گذشته، بیش از این مقدار در تناژ فروش محصول را ارائه کردیم.

وی با اشاره به وجود رشد در مقایسه فروش از نظر بحث ریالی، افزود: همانطور که در گزارش حسابرسی موجود است، نزدیک به ۸۷۰ میلیارد تومان فروش داشته‌ایم که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد داشته است و بحث تورم نیز به این مورد کمک رسانده و علی‌رغم افزایش تولیدی که در تناژ نداشتیم، اما فروش مناسبی را در بحث ریالی به دست آوردیم.


خسروی اشاره کرد: روند تولید طی ۱۰ سال گذشته طبق نمودار افت و خیز ریتمیکی داشته است و در سال ۱۴۰۲ از متوسط تولید این ۱۰ سال بالاتر بوده‌ایم؛ در ۵ سال گذشته نرخ نزدیکی را در تناژ تولید تجربه کردیم که باتوجه به برنامه‌های سال ۱۴۰۳، تولید و افزایش خوبی را تجربه خواهیم کرد.

وی مطرح کرد: لازم به ذکر است در سه سال گذشته مقدار کمی صادرات داشته‌ایم که در بحث صادرات صنعت قابل توجه است، زیرا استاندار‌هایی که برای صادرات محصول، موظف به رعایت آن‌ها هستیم، این عمل را مقداری دشوار می‌سازد. طی سه سال گذشته در سال ۱۴۰۲ رشد محسوسی در بحث صادرات داشتیم.

اشتراک گذاری :

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قاضی‌زاده هاشمی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد