تحرکات تازه اسرائیل در مرز مصر


تحرکات تازه اسرائیل در مرز مصر

اقتصادنیوز: منابع عبری با اشاره به درگیر بودن ۱۰ تیپ ارتش رژیم صهیونیستی در نبردهای زمینی در نوار غزه، این رخداد را اوج جنگ در غزه از ابتدای سال جاری میلادی توصیف کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در گزارشی اعلام کرد که در شرایط کنونی ۱۰ تیپ ارتش این رژیم در نوار غزه در حال جنگ هستند که این امر از ابتدای سال ۲۰۲۴ امری بی‌سابقه محسوب می شود.

بنابراین گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی تحرکات نظامی در رفح (جنوب نوار غزه) را گسترش داده است و محور فیلادلفیا به موازات نقاط مرزی مصر را به اشغال خود درآورده است.

بنابر اعلام رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، نظامیان این رژیم ضمن پیش روی در عمق رفح وارد منطقه البرازیل شده اند و به طور عملی دو سوم محور فیلادلفیا را تحت کنترل خود درآورده اند.

خبر مرتبط
پرسه بی هدفی اسرائیل در غزه/ نتانیاهو به کدام هدفش رسیده است؟

اقتصادنیوز : رئیس پیشین سازمان جاسوسی خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) با انتقاد از بی‌هدف بودن ارتش این رژیم در نوار غزه گفت که نظامیان در این منطقه قدم می زنند.

پیش از این نیز، یواف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خطاب به جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا گفته بود که گسترش دایره حمله زمینی به رفح در راستای اهداف اسرائیل در زمینه بازگرداندن اسرا و از بین بردن حماس، لازم و ضروری است.

خبر مرتبط
نتانیاهو خواستار ایجاد دولت غیر نظامی غزه شد

اقتصادنیوز: نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار ایجاد «دولت غیرنظامی توسط اهالی غزه‌ که نه حماس هستند و نه متعهد به نابودی اسرائیل» شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دعوت 115 نماینده فعلی و ادوار مجلس از رضایی