انهدام باند دزدان حرفه ای خانه های کرجی ها + جزییات


به گزارش رکنا، از پلیس البرز ، سردار "حمید هداوند" روز چهارشنبه...
به گزارش رکنا، از پلیس البرز ، سردار "حمید هداوند" روز چهارشنبه اظهار کرد: به دنبال ارجاع پرونده‌های متعدد سرقت منزل به پلیس آگاهی استان که سارقان در گروه‌های ۲ و سه نفره به وسیله یک دستگاه...

به گزارش رکنا، از پلیس البرز ، سردار "حمید هداوند" روز چهارشنبه اظهار کرد: به دنبال ارجاع پرونده‌های متعدد سرقت منزل به پلیس آگاهی استان که سارقان در گروه‌های ۲ و سه نفره به وسیله یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ به منازل شهروندان دستبرد می‌زدند، تیمی ویژه در اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی برای دستگیری سارقان تشکیل شد.
وی افزود: کارآگاهان با بررسی میدانی از مناطق وقوع سرقت و به کارگیری اقدامات فنی رد پای یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار شهر کرج را در یکی از سرقت‌ها مشاهده و بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی او را دستگیر کردند.
هداوند اضافه کرد: به رغم انکار اولیه متهم به ارتکاب هرگونه سرقت، اما با مشاهده مستندات غیر قابل انکار پلیس، این فرد چاره‌ای جز بیان حقیقت در پیش رویش ندید و به ارتکاب ۳۰ فقره منزل با همدستی یک نفر دیگر از سارقان سابقه‌دار شهر کرج اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی البرز با اشاره به دستگیری همدست متهم در شهر کرج گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان میزان قابل توجهی لوازم سرقتی منزل کشف شد.
سردار هداوند با اشاره به شناسایی ۲۰ نفر از مالباختگان و تلاش برای شناسایی سایرین اظهار کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.


انهدام باند دزدان حرفه  ای خانه های کرجی ها + جزییات
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید