معرفی هتل شیراز سه ستاره


معرفی هتل شیراز سه ستاره

برای شما در شیراز هتل های بسیاری در نظر گرفته شده است از هتل های پنج ستاره لوکس تا هتل های خوش قیمت سه ستاره که سبب شده است دست شما برای انتخاب باز باشد. برخی تمایل دارند از فضای لوکس هتل های لوکس و گران قیمت شیراز به جهت ایده پردازی...

img19

برای شما در شیراز هتل های بسیاری در نظر گرفته شده است از هتل های پنج ستاره لوکس تا هتل های خوش قیمت سه ستاره که سبب شده است دست شما برای انتخاب باز باشد. برخی تمایل دارند از فضای لوکس هتل های لوکس و گران قیمت شیراز به جهت ایده پردازی در حوزه عکاسی بهره بگیرند به همین جهت بعد از رسیدن به یک اقامت راحت در هتل های لوکس این هدف را دنبال می کنند. عده ای هم تمایل دارند که با گشت و گذار در دل شهر و بازدید از مکان های تاریخی و فرهنگی به صرفه جویی در هزینه های اقامت خانواده هم کمک کنند. از همین رو بیشتر تمایل دارند تا به هتل های سه ستاره شیراز سری بزنند. در ادامه می خواهیم هتل های سه ستاره شیراز را به شما معرفی کنیم. این معرفی سبب خواهد شد تا شما برای رزرو اتاق در هتل های خوش قیمت شیراز انتخاب های بی شماری را در پیش روی خود داشته باشید پس با ما همراه باشید.

معرفی هتل شیراز سه ستاره

همان طور که می دانید مکان های توریستی گردشگری بی شماری در دل شیراز برای بازدید شما مهیا شده است. به همین خاطر با صرف هزینه کمتر برای اقامت در هتل شیراز می توانید هزینه بیشتری را برای بازدید از این مکان های زیبای تفریحی در اختیار داشته باشید.

معرفی هتل بین المللی پارس شیراز

هتل چهارستاره بین‌المللی پارس شیراز یکی از معروف‌ترین و برجسته‌ترین هتل‌ها در شهر شیراز است. این هتل با معماری زیبا و طراحی مدرن، به همراه امکانات و خدمات متنوع و با کیفیت، برای مسافرانی که به دنبال اقامتی لوکس و لذت‌بخش هستند، گزینه‌ای مناسب است. با ورود به هتل پارس شیراز، مهمانان با فضایی بسیار شیک و لابی بزرگ و زیبا مواجه می‌شوند. دکوراسیون لابی با استفاده جزئیات ظریف، حسی از آرامش و لطافت را به مهمانان القا می‌کند، و اقامتی سرشار از آرامش را به آن‌ها نوید می‌دهد. جهت رزرو هتل پارس شیراز از طریق سایت علی‌بابا اقدام کنید.

img24

هتل سه ستاره اطلس شیراز

این هتل به جهت خدمت رسانی به مهمان های عزیز شیرازی در سال ۶۸ فعالیت آغاز کرد و سال ۹۵ بازسازی آن دنبال شده است. شما با اقامت در این هتل سه طبقه ۵۰ باب اتاق را در پیش روی خود خواهید داشت که بسته به تعداد افراد خانواده شما شرایط پذیرایی برای شما مهیا می شود. از مزیت های حضور در آن موقعیت مکانی ایده ال این هتل است که دسترسی آسان شما به باغ ارم، دروازه قرآن، موزه هفت تنان، سعدیه، باغ جهان نما، باغ ملی، حافظیه و مسجد نصیرالملک را در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم می کند. شروع قیمت برای هر شب اقامت شما در این هتل ۹۰۰ تا دو میلیون تومان است. برای هر نفر اضافه برای یک شب نیاز است ۳۵۱۰۰۰ تومان پرداخت شود. این هتل در شیراز، میدان اطلس، جنب بانک ملت به طرف چهار راه حافظیه واقع شده است. شماره تلفن: ۷۱۳۲۲۶۰۷۰۰ هم برای رزرو غیر حضوری در اختیار شما قرار داده شده است.

هتل سه ستاره تاپ بین الحرمین

هتل بین الحرمین هتل دیگری است که در تابستان سال ۹۷ فعالیت پذیرایی از مهمان های خود را در شیراز دنبال کرده است. از مهم ترین مزیت های اقامت در این هتل بعد از تجربه اقامت ارزان می توان به نزدیکی آن به حرم مطهر شاه چراغ و سید علاءالدین اشاره داشت. البته که نزدیکی به نارجستان قوام، خانه زینت الملوک، مسجد نصیرالملک و مسجد جامع هم از مزیت های بارز دیگر حضور در این هتل محسوب می شود. شما با حضور در این هتل دو طبقه می توانید از وجود یکی از اتاق های ۵۸ واحد اقامتی آن نهایت استفاده را ببرید. برای اقامت در این هتل می توانید به شیراز، خیابان حسینی، میدان آستانه، خیابان بین الحرمین و جنب شورای شهر سری بزنید .

img29

هتل تالار شیراز سه ستاره

برای کسانی که به شیراز سفر دارند انتخاب های خوش قیمت به قصد اقامت بسیار زیاد است. یکی دیگر از هتل های سه ستاره شیراز هتل تالار است که فعالیت خود را سال ۷۰ آغاز کرده است. این هتل در سال ۹۷ بازسازی شد تا خدمت رسانی ایده ال تری را به مهمان های شیرازی دنبال کند. شما با اقامت در این هتل که در شیراز، خیابان فردوسی، حد فاصل خیابان رودکی و خیابان سعدی واقع شده است می توانید به راحتی به دروازه قرآن، آرمگاه سعدی و حافظ، حمام وکیل و بازار وکیل دسترسی داشته باشید.

هتل سه ستاره هدیش

همان طور که اشاره شد در شیراز هتل های بی شماری برای پذیرایی از شما مهیا شده است. هتل هدیش یکی دیگر از این هتل های سه ستاره است که علاوه بر قیمت بسیار ایده ال موقعیت مکانی آن هم از سوی گردشگران مود توجه قرار گرفته است. این هتل آپارتمان در مرکز شهر تاریخی شیراز واقع شد ه است. از مزیت های دیگر آن نزدیکی به بازار وکیل، نارنجستان قوام، حرم شاه چراغ و خانه زینت الملوک عنوان شده است. هتل آپارتمان هدیش شیراز در شیراز، خیابان زند، خیابان رودکی واقع شده است و شماره تماس ۷۱۳۲۳۵۱۹۸۸ راه ارتباطی شما با این هتل شیراز است.

هتل سه ستاره جام جم

هتل جام جم در شیراز، خیابان کریم خان زند، خیابان رودکی، خیابان ایزدی واقع شده است که یکی دیگر از هتل های خوش قیمت این شهر محسوب می شود. این هتل در سال ۱۳۸۷ افتتاح شد و برای خدمت رسانی بهتر به مهمان های شیرازی در سال ۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته است. از همین رو می توانید خدمات آن را در رده یک هتل نوساز و باکیفیت بدانید. هتل فوق در ۷ طبقه با ۱۳۸ باب اتاق، سوئیت و آپارتمان خدمت رسانی متفاوتی را به شما ارائه می دهد. شما بسته به نیاز خود می توانید اتاق های بزرگ و یا کوچک آن را برای مسافرت های خانوادگی یا تکی خود در نظر داشته باشید. نزدیکی به باغ ارم، بازار وکیل، حافظیه و مجموعه زندیه، حمام وکیل، ارگ کریم خان هم از مزیت های دیگر حضور در این پارک به شمار می آید.

کلام آخر در مورد معرفی هتل شیراز سه ستاره

همان طور که در مقاله فوق مطالعه کردید هتل اطلس شیراز، هتل کریم خان، هتل هدیش و هتل جام جم از هتل های مطرح سه ستاره در این شهر محسوب می شوند. این معرفی تنها به دلیل استقبال بی نظیر توریست ها و گردشگران از این هتل های خوش قیمت بود که برای شما دنبال شد. البته که وجود هتل های سه ستاره بی شماری دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است. کافی است به وب سایت گردشگری علی بابا در این راستا سری بزنید و با اعمال کردن فیلترهای مربوط به جهت انتخاب هتل محبوب خود را شناسایی و برای رزرو اتاق در آن اقدام کنید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین بار چه چهره ای را در عکس دیدید؟ با این تست شخصیت مهارت عشق خود را محک بزنید!