بهره مندی هزار و 667 نفر از خدمات امدادی نیروهای عملیاتی هلال احمر


دبیر کل جمعیت هلال احمر از ارائه خدمات امدادی نیروهای عملیاتی هلال احمر...
دبیر کل جمعیت هلال احمر از ارائه خدمات امدادی نیروهای عملیاتی هلال احمر به هزار وششصد و شصت و هفت نفر در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا)، یعقوب سلیمانی با اعلام این خبر گفت: تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز هزار و ۶۶۷ نفر به پست های امدادی جمعیت هلال احمر در مسیر های منتهی به تشییع شهدا مراجعه و از خدمات نیروهای عملیاتی این جمعیت بهره‌مند شدند.

وی افزود: ۸۲ نفر از این مراجعین پس از انجام اقدامات کمک های اولیه توسط نیرو های عملیاتی هلال احمر به مراکز درمانی ثابت و سیار منتقل شدند.

دبیر کل جمعیت هلال احمر ادامه داد: ۲۴۸ نفر از مراجعه کنندگان توسط نیروهای مستقر هلال احمر به صورت سرپایی درمان شدند و همچنین خدمات سلامت محور به حدود هزار و ۴۰۰ نفر انجام شد.

سلیمانی اضافه کرد: این خدمات از سوی بیش از ۲ هزار و۳۰۰ نفر از عوامل عملیاتی هلال‌احمر در مراسمات استان‌های آذربایجان شرقی ، قم و تهران ارائه شده است.

وی در توضیح خدمات ارائه شده تشییع امروز شهدا از دانشگاه تهران تا میدان آزادی با اشاره به حضور هزار و هشتصد و دو نیروی عملیاتی، ۱۰۰ دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی و دو دستگاه بالگرد گفت: امدادگران جمعیت در این مراسم به ۹۰۵ نفر خدمات حضوری از قبیل پانسمان، سرم تراپی، فیکس و آتل و بندی و تست فشار و قند خون ارائه و ۶۴ نفر را به مراکز درمانی منتقل کردند.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته