خرم سلطان مشهور با 3 پیراهن خیره‌کننده و لاکچری به فستیوال کن رفت


مریم اوزرلی ، بازیگر مطرح و محبوب ترک است که بیشتر به واسطه‌ی ایفای نقش...
مریم اوزرلی ، بازیگر مطرح و محبوب ترک است که بیشتر به واسطه‌ی ایفای نقش خرم سلطان در سریال «حریم سلطان» شناخته می‌شود. این بازیگر که در سال‌های اخیر بیشتر به فعالیت‌های مدلینگ پرداخته و کمتر...

مریم اوزرلی ، بازیگر مطرح و محبوب ترک است که بیشتر به واسطه‌ی ایفای نقش خرم سلطان در سریال «حریم سلطان» شناخته می‌شود. این بازیگر که در سال‌های اخیر بیشتر به فعالیت‌های مدلینگ پرداخته و کمتر در دنیای تصویر دیده شده، در «جشنواره کن ۲۰۲۴» دو بار به روی فرش قرمز آمد.

اولین استایل اوزرلی در شب دوم جشنواره کن امسال، پیراهنی ماکسی و پر جزئیات از برند «Maison Novague» بود که کریستال‌هایی رنگارنگ بر روی آن دوخته شده بود. این پیراهن موزائیکی و دست‌دوز یکی از پرکارترین لباس‌های فرش قرمز جشنواره کن بوده‌است.

مریم اوزرلی

استایل دوم این بازیگر ۴۰ ساله که در شب سوم جشنواره به تن داشت و با آن روی فرش قرمز درخشید، پیراهنی دکلته با دامن پفی بود که با سنگ‌های مشکی و طلایی دوخته شده و جذابیت بی‌نظیر این بازیگر را به نمایش می‌گذاشت.

مریم اوزرلی

اوزرلی در مراسمی تحت عنوان «جشن دنیای بهتر» (Better World Gala) که در حاشیه‌ی جشنواره‌ی کن برگزار شد نیز با پیراهن ماکسی قرمزرنگی حضور پیدا کرده و زیبایی‌اش را به رخ کشید.

مریم اوزرلی


خرم سلطان مشهور با ۳ پیراهن خیره‌کننده و لاکچری به فستیوال کن رفت

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته