اسلوت: من خوش شانسم که جانشین کلوپ شدم


آرنه اسلوت، سرمربی جدید لیورپول، خودش را یک مربی خوش شانس می‌داند که به...
آرنه اسلوت، سرمربی جدید لیورپول، خودش را یک مربی خوش شانس می‌داند که به عنوان جانشین یورگن کلوپ انتخاب شده است.

به گزارش "ورزش سه"، آرنه اسلوت در آستانه فصل آینده جایگزین یورگن کلوپ به عنوان سرمربی جدید لیورپول، شده است. اسلوت به‌عنوان سرمربی جدید به خداحافظی مربی آلمانی با هواداران واکنش نشان داد.

کلوپ روز یکشنبه با طرفداران لیورپول در آنفیلد خداحافظی کرد. اسلوت که روز دوشنبه به طور رسمی قراردادی سه ساله با لیورپول امضا کرد، قصد دارد راه کلوپ را دنبال کند.

2025060

اسلوت در آخرین مصاحبه خود با سایت رسمی باشگاه فاینورد، با تمجید از کلوپ گفت: "بله، من خوش شانسم، اما واقعاً بسیار خوش شانس خواهم بود و جالب یا جذاب است که من جانشین کلوپ می‌شوم. شاید از نظر وضعیت، یا شاید نسبت به خودم، مطمئنم کسی که در 9 سال گذشته در این باشگاه کار کرده، به جایگاه بسیار بزرگتری رسیده است.

بنابراین، امیدوارم همانطور که او اکنون می‌رود یا اینکه من فاینورد را ترک کردم، باشگاه بعدی را ترک کنم، اما باید خیلی چیزها به خوبی پیش برود تا بتوانم این کار را انجام دهم. این مزیت فعالیت خوب است که باشگاه‌هایی به شما علاقه مند می‌شوند.

بنابراین شما به تدریج به فرم خوبی می‌رسید و این قبلاً متکبرانه به نظر می‌رسید، اما عادت کردم که توسط آن باشگاهی که چهار یا پنج سال پیش تصورش را نمی‌کردید، خواهان داشته باشم. و بله، پس از یک باشگاه بزرگ جدا می‌شوید چون فاینورد باشگاه کوچکی نیست، فاینورد همچنین در سطح ملی بسیار بزرگ است و در سطح قاره‌ای هم باشگاه بزرگی است‌. این بسیار خوب است و این یک خوش شانسی است که شما از آلکمار می‌آیید، که همچنین باشگاه خوبی بود، بعد فاینورد و سپس به لیورپول، فوق العاده است."


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته