ووچر پرفکت مانی و ارز دیجیتال تتر محبوب ترین های بازار مالی


ووچر پرفکت مانی یکی از ابزارها و سرویس‌های پرداخت بین‌‎المللی است که...
ووچر پرفکت مانی یکی از ابزارها و سرویس‌های پرداخت بین‌‎المللی است که انجام تراکنش‌های مالی را بسیار راحت کرده است.

ووچر پرفکت مانی یکی از ابزارها و سرویس‌های پرداخت بین‌‎المللی است که انجام تراکنش‌های مالی را بسیار راحت کرده است. با وجود خدمات مالی جدید در دنیای امروز همانند خرید ووچر پرفکت مانی از صرافی ارز دیجیتال معتبر و یا پلتفرم پرفکت مانی دیگر هیچ نگرانی بابت تراکنش‌های بین المللی وجود ندارد. از طرفی کاربران می‌توانند در هر زمان با فروش ووچر پرفکت مانی اقدام به خرید ارز دیجیتال تتر و یا دیگر انواع ارز دیجیتال نمایند. خرید ووچر پرفکت مانی از طریق شارژ حساب پرفکت مانی و صرافی ارز دیجیتال انجام می‌گیرد.

شما می‌توانید بدون افتتاح حساب در سیستم پرفکت مانی و بدون داشتن اکانت کاربری نیز کد ووچر را تهیه نمایید. سپس بوسیله این کد با مبلغ اعتبار مشخص، خریدهای خود را در سایت‌های خارجی پشتیبان کننده این سرویس انجام دهید. شما همچنین می‌توانید با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال معتبر و مورد تایید پرفکت مانی، همانند صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج ووچر خود را به پول نقد و یا انواع ارز دیجیتال همانند ارز دیجیتال تتر، بیت کوین و ... تبدیل کنید.

4

کاربرد‌های ووچر پرفکت مانی چیست؟

در برخی مواقع شما قصد خرید از سایت‌های خارجی و یا استفاده از خدمات آن‌ها را دارید، اما این امکان برای شما به دلیل اینکه کاربری ایرانی هستید وجود ندارد. ووچر پرفکت مانی در اینجا به کمک شما می‌آید. شما می‌توانید با شارژ حساب پرفکت مانی و یا از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال مورد تایید پرفکت مانی اقدام به خرید ووچر پرفکت مانی نمایید و از آن در این موارد بهترین استفاده را ببرید. اما ساخت حساب در پرفکت مانی برای تهیه کد ووچر امری زمان‌بر و دشوار است.

این درحالی است که در صرافی ارز دیجیتال معتبر نیز شما امکان خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام و افتتاح حساب در پرفکت مانی را خواهید داشت. با خرید ووچر پرفکت مانی شما بدون حمل پول نقد و نگرانی بابت تحریم اقتصادی برای کاربران ایرانی می‌توانید از سایت‌های خارجی اقدام به خرید کالا و دریافت خدمات کرده و پرداخت‌های بین المللی خود را به سرتاسر جهان انجام دهید. از طرفی زمانی که تصمیم به دریافت وجه حاصل از فروش ارز دیجیتال را دارید می‌توانید با خرید ووچر پرفکت مانی این کار را به آسانی انجام دهید.

نحوه خرید ارز دیجیتال با کیف پول در بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

صرافی ارز دیجیتال نوعی پلتفرم آنلاینی است که یا خود اقدام به فروش ارز دیجیتال می‌کنند و یا بستری را جهت خرید و فروش رمز ارز بوجود می‌اورند. صرافی‌ها از لحاظ محل فعالیت به دو لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی و لیست صرافی های ارز دیجیتال خارجی تقسیم بندی می‌شوند. هرکدام از این صرافی ارز دیجیتال دارای الزامات خاصی برای کاربران خود هستند. تقریبا همه لیست صرافی های ارز دیجیتال ایرانی نیاز به احراز هویت از مشتریان خود دارند. برخی از بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی بدون تحریم نیز تنها در صورت تجاوز از حد معین در مبلغ برداشت یا معامله، احراز هویت را ضروری می‌دانند.

از آنجایی که صرافی های ارز دیجیتال خارجی امکان خرید مستقیم ارزهای دیجیتال مطرحی همانند ارز دیجیتال تتر، اتریوم و بیت کوین را با کارت‌های اعتباری بانکی برای کاربران فراهم می‌کنند، کاربران ایرانی شرایط خرید در آن‌ها را ندارند. استفاده از صرافی ارز دیجیتال ایرانی به دلیل عدم تحریم برای کاربران ایرانی و نبود خطر از دست دادن سرمایه برای این افراد بسیار مناسب‌تر است. شما می‌توانید با آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال از صفر تا صد در صرافی‌های داخلی بدون هیچ نگرانی و با راحت‌ترین روش به سرمایه‌گذاری بپردازید.

5

ارز دیجیتال تتر (USDT) چیست و نحوه خرید تتر چگونه است؟

ارز دیجیتال تتر یا USDT نوعی ارز دیجیتال با پشتوانه دلار آمریکا می‌باشد که قیمت آن همواره برابر با یک دلار آمریکاست. تتر نوعی استیبل کوین یا ارز دیجیتال باثبات است که قیمت آن به پشتوانه خود بستگی دارد. البته دلار به عنوان تنها پشتوانه ارز دیجیتال تتر نیست. و واحدهای پول یوان چین (CNHT)، یورو (EURT) و اونس طلا (XAUT) نیز پشتیبان ارز دیجیتال تتر هستند. در حالت کلی تفاوت قیمت تتر و دلار حدود 0.00001 تا 0.00002 است و اختلاف تفاوت قیمت ارز دیجیتال تتر و دلار معمولا بین این دو عدد می‌باشد.

یکی از راحت‌ترین روش‌ها و نحوه خرید تتر، معامله ارز دیجیتال تتر با ارزهای دیجیتال دیگر نظیر ریپل یا بیت کوین است. بدین منظور می‌توانید از صرافی ارز دیجیتال ایرانی کمک بگیرید. بهترین روش نحوه خرید تتر استفاده از صرافی‌های ایرانی است، زیرا ریسک از دست رفتن موجود و بسته شدن حساب در این صرافی‌ها وجود ندارد. البته لزوما شما مجبور به خرید ارز دیجیتال دیگر برای خرید ارز دیجیتال تتر نیستید. امکان خرید ارز دیجیتال تتر با واحدهای پولی دولتی مانند دلار یا ریال هم وجود دارد. شما می‌توانید با مراجعه به صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج و مشاهده قیمت تتر لحظه ای، اقدام به خرید ارز دیجیتال تتر در بستری ایمن و با کمترین کارمزد نمایید.

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

برای استفاده از کد ووچر و خرید ووچر پرفکت مانی شما نیازی به داشتن حساب پرفکت مانی ندارید. شما به آسانی می‌توانید بوسیله صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر اقدام به خرید و فروش ووچر پرفکت مانی نمایید. امکان نقد کردن کدهای ووچر به ریال بوسیله صرافی‌ ارز دیجیتال داخلی ایرانی شاید برخی را شگفت زده بکند. علاوه بر آن برخی صرافی‌ها می‌توانند این کد را به ارزهای رایج دنیا نظیر دلار آمریکا، پوند بریتانیا، روبل روسیه، یورو ... و همچنین انواع ارز دیجیتال نظیر ارز دیجیتال تتر، اتریوم، بیت کوین و ... نیز تبدیل کنند. اما اصل ماجرا آن است که برخی صرافی‌ها امکان تبدیل ووچر به برخی ارزها را ندارند. بنابراین تبدیل ووچر پرفکت مانی به ارزهای رایج و دیجیتال به نوع صرافی بستگی دارد.

صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج امکان خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام را با بهترین قیمت ووچر پرفکت مانی در کمترین زمان فراهم نموده است. این کد را می‌توان تنها با چند کلیک در این صرافی ارز دیجیتال خریداری نموده و از آن برای انتقال وجه به مقاصد بین المللی، پرداخت‌‌های حساب و خرید ارز دیجیتال تتر، بیت کوین و ... بهره برد. علاوه بر آن در بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی شما می‌توانید ووچر خود را به انواع ارز دیجیتال نیز تبدیل نمایید.

کارمزد نقل و و انتقالات و خرید و فروش ووچر پرفکت مانی در صرافی‌های مختلف متفاوت است، اما در بین تمامی آن‌ها حداقل 0.5 تا 4 درصد کارمزد دریافت می‌شود. این درحالی است که صرافی ارز دیجیتال ویرا اکسچنج در قبال نقل و انتقالات ووچر پرفکت مانی هیچگونه کارمزدی از کاربران خود دریافت نمی‌کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر نسبت به خرید ووچر پرفکت مانی، قیمت ووچر پرفکت مانی و ... به لینک زیر از صرافی آنلاین ارز دیجیتال ویرا اکسچنج مراجعه کنید.

https://viraexchange.net

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید