این شهادت‌ها در انسجام‌ بیشتر مردم ایران موثر خواهد بود


مدیرعامل بنیاد بین‌المللی عاشورا گفت: شهید حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با...
مدیرعامل بنیاد بین‌المللی عاشورا گفت: شهید حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با سلوک ‌و رفتار خودش و با ارتباطاتی که با همه جناح‌ها داشت می‌توان گفت رفتار، کردار و گفتارش در جذب همه جناح‌های مختلف موثر بوده و در این مدت هم شاهد بودیم تنش‌های سیاسی اجتماعی در دوران ریاست جمهوری ایشان بسیار کم‌ بوده است و همه جناح‌ها به امانت و کاردانی‌ او مومن بودند.
این شهادت‌ها در انسجام‌ بیشتر مردم ایران موثر خواهد بود

حجت‌الاسلام والمسلمین اختری -مدیرعامل بنیاد بین‌المللی عاشورا- در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، در مورد شخصیت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی اظهار کرد: شهید خدمت شهید ‌رئیسی مدت سه سال به خوبی نشان داد که یک خادم صدوق، مطمئن، مفید، مدبر و مدیر توانمندی بود که گام‌های بسیاری خوبی برای پیشرفت کشور برداشت که همه آنها به ثمر نشسته و بازهم بسیاری از پیش‌بینی‌های دیگر ایشان پس از شهادتش باعث رشد جامعه خواهد شد.

وی ادامه داد: ایشان با سلوک ‌و رفتار خودش و با ارتباطاتی که با همه جناح‌ها داشت می‌توان گفت رفتار، کردار و گفتارش در جذب همه جناح‌های مختلف موثر بوده و در این مدت هم شاهد بودیم تنش‌های سیاسی اجتماعی در دوران ریاست جمهوری ایشان بسیار کم‌ بوده است و همه جناح‌ها به امانت و کاردانی‌ او مومن بودند.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی عاشورا بیان کرد: هرچند هنوز خیلی رفتار سیاسی شهید جمهور جلوه نکرده اما مورد توافق همه جناح‌ها بود. گرچه این شهید ابتدا مورد توافق جناح‌های مخالف نبود اما کم‌کم‌ مورد توافق همه جناح‌ها قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین اختری ابراز کرد: بی‌شک شهادت آقای رئیسی‌ و همراهانش‌ به ویژه آقای امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه ضایعه دردناکی است، وزیر امور خارجه بسیار در ارتباط با کشورهای مختلف خوب عمل کردند و در روابط حسنه با دیگران بسیار توانسته بودند موثر باشند و ما شاهد هستیم روابطی که امروز به وجود آمده بی‌شک به خاطر تلاش‌های شهید امیر عبداللهیان است و این شخصیت برای ما بسیار مغتنم و شهادتش برای ما و ملت فقدان بسیاری مهمی است، گرچه برای خودش کرامت، لطف و عنایت به همراه داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انشاءالله خدای متعال پاداش شهید جمهور را که از قبل انقلاب تا به امروز فعالیت صادقانه داشته بدهد و قطعا این شهادت در انسجام‌ بیشتر مردم ایران موثر خواهد بود.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته