مهریه همسر و دختران رییس جمهور شهید چقدر است؟ + عکس جمیله علم الهدی و دخترشان


رئیس جمهور در آئین گرامیداشت هفته ازدواج در سال 1402 خطاب به مسئولان...
رئیس جمهور در آئین گرامیداشت هفته ازدواج در سال 1402 خطاب به مسئولان مربوط دستور داد که مراکز امکانات تفریحی دولت و سازمان های دولتی در اختیار زوج های جوان قرار گیرد. آیت...

رئیس جمهور در آئین گرامیداشت هفته ازدواج در سال 1402 خطاب به مسئولان مربوط دستور داد که مراکز امکانات تفریحی دولت و سازمان های دولتی در اختیار زوج های جوان قرار گیرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در تیرماه سال 1401 در جشن وصال و آئین گرامیداشت هفته ازدواج با توجه به جایگاه ازدواج در دین مبین اسلام و دیگر ادیان الهی گفت: راهکار خانواده ساز وکار مربوط به خودرا دارد و باید این امر معروف ترویج شود.

وی در تالار وحدت و در جمع 200 زوج جوان، خیرین ازدواج و فعالان حوزه ازدواج و خانواده با بیان اینکه پیش قدم شدن برای ازدواج‌ها ارزشمند است، افزود: عشق ورزیدن، مودت و دلدادگی اساس زندگی است. ازدواج امر بسیار مبارکی است. نگران معیشت هم نباشید. هیچکس نبوده که معیشتش بعد ازدواج بدتر شده باشد.

رئیس جمهور افزود: قوام زندگی ها به مهریه نیست بلکه به مودت زوجین است. رئیسی، دولت را موظف به گسترش این معروف دانست و گفت: خانواده‌ها هم مهریه را سنگین نگیرند.

رئیس جمهور اضافه کرد: ارزش مهریه همسر من و دخترهایم هرکدام کمتر از یک سکه بهار آزادی است.

دختر ابراهیمی رئیسی

دختر ابراهیمی رئیسی


مهریه همسر و دختران رییس جمهور شهید چقدر است؟  + عکس جمیله علم الهدی و دخترشان
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته