یک نیمه فرصت برای مدعی توپ طلا


فلورین ویرتز، ستاره بایر لورکوزن، فقط یک نیمه تا زنده نگه داشتن...
فلورین ویرتز، ستاره بایر لورکوزن، فقط یک نیمه تا زنده نگه داشتن شانس‌هایش برای کسب توپ طلای ۲۰۲۴ فرصت دارد.

به گزارش "ورزش سه"، فلورین ویرتز، ملی‌پوش ۲۱ ساله بایر لورکوزن، با توجه به درخشش‌‌های بی‌شمار در این فصل بوندس‌لیگا، جام حذفی و لیگ اروپا، یکی از شانس‌های توپ طلای ۲۰۲۴ است اما به شرطی که در دو بازی آخر فصل سربلند از زمین بیرون بیاید.

آنها در دو فینال پایانی فصل مقابل آتالانتا و کایزرسلاترن قرار می‌گیرند. با توجه به نزدیک بودن رقابت برای توپ طلای امسال، بازیکنان مدعی باید از همه فرصت‌های ممکن استفاده کنند و هر باخت هم یک نکته منفی پررنگ در کارنامه و عملکرد آن‌ها محسوب می‌شود.

2025145

ویرتز می‌تواند با کسب سه‌گانه به همراه بایر لورکوزن و سپس عملکرد قابل قبول در مسابقات یورو ۲۰۲۴ شانس بسیار بالایی برای توپ طلا داشته باشد، اما او امشب به یک مانع بزرگ برخورد کرده است.

در نیمه اول فینال لیگ اروپا مقابل آتالانتا، آدمولا لوکمن با یک نمایش عالی و تحسین‌برانگیز توانست با دو گل تیمش را پیش بیاندازد و آن‌ها را در آستانه قهرمانی و از بین بردن رکورد ۵۱ بازی بدون شکست لورکوزن قرار دهد.

ویرتز برای زنده نگه داشتن شانس‌هایش برای بردن توپ طلا و رقابت با بازیکنان بزرگی مانند وینیسیوس جونیور، جود بلینگام، ارلینگ هالند و دیگر بازیکنان فقط یک نیمه فرصت دارد و باید دید کامبک‌های لورکوزن در لحظات پایانی، در این دیدار هم رقم خواهد خورد یا خیر.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید