دو کلین شیت و یک گل خورده پیش از استقلال:/ تجربه جذاب گلر برزیلی از حضور در لیگ ایران!


لوان پولی با حضور مقابل استقلال در برابر چهار تیم بالانشین لیگ برتر به...
لوان پولی با حضور مقابل استقلال در برابر چهار تیم بالانشین لیگ برتر به میدان رفته است.

به گزارش ورزش سه، لوان پولی دروازه‌بان برزیلی نساجی در مدت زمان حضور کوتاهش در فوتبال ایران چالش‌های جالبی را پشت سر گذاشت و مقابل 3 تیم بالانشین جدول لیگ برتر به میدان رفتو در بازی هفته بیست و هشتم مقابل صدرنشین لیگ هم بازی خواهد کرد.

لوان پولی بعد از مصدومیت علیرضا رضایی جذب باشگاه نساجی مازندران شد و در اولین حضورش در هفته بیست و دوم مقابل ملوان قرار گرفت و در این مسابقه نساجی یک بر صفر شکست خورد.

او بعد از آن مسابقه مقابل تیم قدرتمند سپاهان حاضر شد و توانست اولین کلین‌شیت خود را در مقابل این تیم پرستاره به دست آورد، بعد از این مسابقه در هفته‌های بیست و چهارم و بیست و پنجم مقابل تراکتور و ذوب آهن هم کلین شیت کرد.

هفته بیست و ششم یک نبرد بزرگ دیگر و حضور مقابل مدعی دیگری از فوتبال ایران، بازی با پرسپولیس برای پولی خوب پیش نرفت و روی گل اول پرسپولیس مقصر بود اما در ادامه نمایش خوبی داشت ولی نتوانست مانع شکست تیم‌اش شود و نساجی در این مسابقه شکست خورد.

2017292

پولی پیش از دیدار مقابل استقلال تهران به مصاف همنام خوزستانی آنها رفت و با توجه به 10 نفره شدن آبی‌های خوزستان روز سختی نداشت و اما در این مسابقه موفق به کلین شیت نشد و جواد آقایی پور دروازه او را باز کرد.

پولی در هفتمین مسابقه خود مقابل چهارمین تیم قدرتمند ایران هم به میدان خواهد رفت تا تجربه حضور مقابل تیم‌های مدعی را کامل کند و بازی در بالاترین سطح فوتبال ایران را برای چهارمین بار تجربه کند، او در بازی با استقلال نقش کلیدی خواهد داشت و مقابل مهاجمان آماده آبی‌ها روز سختی را تجربه خواهد کرد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید