به گزارش ورزش سه، آتالانتا در فینال دوبلین با ۳ گل از آدمولا لوکمن تیم تسلیم‌ناپذیر بایرلورکوزن را شکست داد و به قهرمانی لیگ اروپا دست یافت. این نخستین جام اروپایی تاریخ لادئا به شمار می‌رفت. قهرمانی تاریخی شاگردان گاسپرینی با تحمیل اولین شکست فصل به بایرلورکوزن به دست آمد.
اکنون نگاهی خواهیم داشت به گزارش تصویری جشن مخصوص شاگردان گاسپرینی در خاک ایرلند:

2025227

حالا اسکاماکا در تیم ملی ایتالیا هم مهاجم نخست آتزوری برای یورو ۲۰۲۴ خواهد بود و عملکرد خوبی که در این فصل داشت، با جامی که روی سر برده می‌تواند به او کمک کند تا به تیم اسپالتی کمکی ویژه کند.

2025222

ژابی تیم بسیار خاصی ساخته اما خودش می‌دانست که ۳۶۰ روز شکست ناپذیری یک روز به پایان می‌رسد و حالا آنها باید به فکر فصل جدید باشند و پیش از آن، در فکر فینال جام حذفی باشند.

2025225

پیرمرد شهر برگامو حالا با این جام در سوپرکاپ حریفی خاص برای دورتموند و رئال مادرید خواهد بود. بدون شک او برای هواداران سری آ شخصیتی قابل احترام و دوست‌داشتنی است.

2025223

گاسپرینی زمانی که تیمش با حضور چهره‌های چون گولینی، رومرو، زاپاتا، گومز، ایلیچیچ و موریل در اروپا یکه تازی می‌کرد، شرایط خاصی داشت و همه الهه‌های بی‌رحم شهر برگامو را می‌شناختند اما او این بار نسلی تربیت کرده که در عین بی‌رحمی، برق آسا نیز هستند.

2025228

این فینال متعلق به او بود. لوکمن چهره‌ای جوان بود که توسط چلسی قرض داده می‌شد اما در شب نیمکت نشینی بونیفیس، هموطنش در ایرلند نمایشی چشم‌نواز به اجرا گذاشت.

2025229

همه به دیدن جشن تیم‌های قدرتمند سری آ عادت داریم اما این تصویر هم در کنار سمپدوریا، لاتزیو، پارما و رم از عکس‌های خاص تاریخ فوتبال این کشور خواهد شد.

2025224

این جام برای توست، جانپیرو گاسپرینی. معمار پیرمرد و کهنسال آتالانتای جوان.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید