فورد موستانگ دارک هورس هنسی با 850 اسب بخار قدرت پرده برداری شد


شرکت تیونینگ هنسی از فورد موستانگ دارک هورس خود با قدرت قابل‌توجه ۸۵۰ اسب...
شرکت تیونینگ هنسی از فورد موستانگ دارک هورس خود با قدرت قابل‌توجه ۸۵۰ اسب بخار رونمایی کرد. این شرکت مشهور آمریکایی تابستان سال قبل خبر از توسعه یک پکیج ارتقای جدید برای فورد موستانگ دارک هورس ۲۰۲۴ داده بود. هنسی در آن زمان اظهار داشت خروجی ۵۰۰...

شرکت تیونینگ هنسی از فورد موستانگ دارک هورس خود با قدرت قابل‌توجه ۸۵۰ اسب بخار رونمایی کرد.


این شرکت مشهور آمریکایی تابستان سال قبل خبر از توسعه یک پکیج ارتقای جدید برای فورد موستانگ دارک هورس ۲۰۲۴ داده بود. هنسی در آن زمان اظهار داشت خروجی ۵۰۰ اسب بخار استاندارد موستانگ دارک هورس را به رقم قابل‌توجه ۸۵۰ اسب بخار خواهد رساند. فورد در آن زمان هیچ نسخه‌ای از دارک هورس را تحویل مشتریان نکرده بود و به همین خاطر هنسی نتوانست مشخصات فنی دقیق محصول خود را در دسترس عموم قرار دهد.

اما امروز هنسی اعلام کرد پکیج جدید خود با نام H850 را تولید کرده است. حداکثر قدرت فورد موستانگ دارک هورس هنسی به ۸۵۰ اسب بخار و گشتاور آن به ۸۸۱ نیوتون متر می‌رسد. استفاده از یک سوپر شارژر بزرگ در پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری، ورودی هوای بهتر، انژکتورهای سوخت کاراتر و پمپ‌بنزین جدید باعث شده‌اند چنین قدرتی به دست آید. هنسی همچنین نرم‌افزار مدیریت پیشرانه خودش را روی دارک هورس نصب کرده است.

نیروی تولیدی پیشرانه از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۱۰ سرعته اتوماتیک راهی چرخ‌های عقب می‌شود. باید دانست گیربکس اتوماتیک عملکرد سریع‌تری دارد و باعث ثبت صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۲ ثانیه‌ای می‌شود. موستانگ دارک هورس هنسی همچنین مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۰.۹ ثانیه و با سرعت ۲۱۴ کیلومتر در ساعت طی می‌کند. نسخه استاندارد این خودرو صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۷ ثانیه‌ای داشته و مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۲ ثانیه و با سرعت ۱۹۰ کیلومتر در ساعت طی کرده است.

هنسی یک سال پیش قیمت پکیج موردبحث را ۵۰ هزار دلار اعلام کرد که جدای از قیمت فورد موستانگ دارک هورس با بهای حدود ۶۰ هزار دلار است. البته این پکیج تیونینگ با گارانتی ۳ ساله یا ۶۰ هزار کیلومتر عرضه می‌شود. تیونر یاد شده همچنین آپشن های دیگری را نیز عرضه کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به پکیج آیرودینامیک متشکل از اسپلیتر جلو، رکاب‌های جانبی و اسپویلر عقب همگی از جنس فیبر کربن اشاره کرد. رینگ‌های فورج کاری شده هم در دسترس هستند. افرادی که به دنبال پرداخت مبلغ کمتری هستند می‌توانند پکیج سوپر شارژر ۸۱۰ اسب بخار فورد برای موستانگ جی تی و دارک هورس را انتخاب کنند. این پکیج به استثنای هزینه نصب قیمت ۱۰ هزار دلاری دارد. همچنین اخیراً یکی از نمایندگی‌های مشهور فورد در آمریکا پکیج ۸۱۰ اسب بخار خود برای موستانگ را با قیمت ۵۰ هزار دلار معرفی کرده است.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته