دیدار باقری با وزیر امور خارجه امارات+جزییات


اقتصادنیوز: سرپرست وزارت امور خارجه ایران در دیدار وزیر خارجه امارات با...
اقتصادنیوز: سرپرست وزارت امور خارجه ایران در دیدار وزیر خارجه امارات با اشاره به نگاه راهبردی آیت‌الله رییسی به سیاست خارجی، سیاست همسایگی را رویکرد هوشمندانه رئیس جمهور شهید دانست و بر استمرار ان تاکید کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «عبدالله بن زاید آل نهیان» وزیر امور خارجه امارات عربی متحده ضمن حضور در آئین بزرگداشت بین‌المللی رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه شهید ایران و ادای احترام به پیکر مطهر آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور شهید و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه شهید و قرائت فاتحه، با «علی باقری» سرپرست وزارت امور خارجه ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبر مرتبط
پیام علی باقری در پی شهادت خادمان کشور/ خسران بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی

اقتصادنیوز: در پی شهادت رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه و همراهان آن‌ها، سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیامی را صادر کرد.

وزیر امور خارجه امارات با ابلاغ پیام‌های تسلیت و همدردی «محمد بن زاید آل‌ نهیان» رئیس و «محمد بن راشد آل مکتوم» معاون رئیس و نخست وزیر این کشور به مقامات عالی رتبه، دولت و مردم ایران،‌ سفرش به ایران در این‌ شرایط سخت را برای ابراز عمق دوستی و همبستگی و تاکید بر روابط برادرانه بین ۲ کشور و ملت دانست.

باقری نیز در این دیدار از پیام‌ها و اظهارات محبت آمیز مقامات عالی‌رتبه امارات تشکر و تاکید کرد همدلی و همراهی در بزنگاه های سخت، سرمایه ارزشمندی برای همکاری به‌ منظور بهره‌برداری مشترک از فرصت‌ها و مقابله هماهنگ با تهدیدها و چالش‌هایی است که صلح، ثبات و امنیت منطقه را تهدید می‌کند.

سرپرست وزارت امور خارجه با اشاره به نگاه راهبردی آیت‌الله رییسی به سیاست خارجی، سیاست همسایگی را رویکرد هوشمندانه رئیس‌جمهور شهید دانست و تصریح کرد: با تایید این سیاست از سوی رهبر انقلاب اسلامی باید تاکید کرد تنش‌زدایی از مناسبات با همسایگان سیاست قطعی و راهبردی نظام جمهوری اسلامی و راهبرد کارآمد برای همکاری منطقه‌ای است که قطعا استمرار خواهد یافت.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته