اولین تیزر مرموز بازی Call of Duty جدید منتشر شد


اولین تیزر بازی Call of Duty Black Ops 6 با یک شعار مرموز منتشر شد.
اولین تیزر بازی Call of Duty Black Ops 6 با یک شعار مرموز منتشر شد.

استودیوی تری‌آرک دقایقی پیش اولین تیزر بازی مورد انتظار Call of Duty Black Ops 6 را به اشتراک گذاشت.

در حالی که چند هفته‌ای به معرفی بازی بعدی سری کالاف دیوتی زمان باقی مانده است، لیکن استودیوی تری‌ارک دقایقی پیش در وب‌سایت تازه تاسیس TheTruthLies ویدیوی کوتاهی از کالاف دیوتی جدید که احتمالا Black Ops 6 یا Gulf War نام دارد، منتشر کرد.

در این تیزر شماری از افراد ناشناس به چشم می‌خورند که شبانه به طرز مخفیانه به بالای کوه راشمور در ایالات متحده آمریکا رفته و بنرهایی با عبارت The Truth Lies به همراه یک لوگو را روی چشم‌های مجسمه‌هایی از جرج واشینگتن، توماس جفرسون، تئودور روزولت و آبراهام لینکلن می‌پوشانند.

با توجه به اینکه لوگوی مزبور پیش‌تر در اعلام تاریخ برگزاری شوکیس ایکس باکس نیز دیده شده بود، به نظر می‌رسد که مربوط به بازی Call of Duty 2024 است. طبق گزارش‌ها، این عنوان قرار است داستان جنگ خلیج فارس (حمله ایالات متحده به عراق بعثی به خاطر اشغال کویت) را روایت کند. ظاهرا توسعه بخش کمپین بازی برعهده استودیوی ریون سافتور بوده و تری‌آرک صرفا روی بخش چندنفره و آنلاین تمرکز کرده است.

بازی بعدی کالاف دیوتی قرار است در جریان شوکیس بزرگ ایکس باکس معرفی شود. این رویداد راس ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه روز یک‌شنبه، ۲۰ خرداد به وقت ایران در شهر لس آنجلس برگزار می‌شود. همچنین، بلافاصله بعد از پایان این مراسم شاهد برگزاری یک دایرکت و معرفی بازی مزبور خواهیم بود.

بهتر است بدانید که طبق شایعه‌ها، بازی Call of Duty Black Ops 6 در تاریخ ۲۵ اکتبر سال جاری (۴ آبان ماه پیش‌رو) برای ایکس باکس، پلی استیشن و کامپیوتر منتشر می‌شود. همچنین، شایعه شده که این عنوان از همان روز نخست عرضه به سرویس اشتراکی گیم پس اضافه خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته