قتل پیرمرد کرجی با ضربه مشت به قفسه سینه اش + جزییات


به گزارش رکنا،سرهنگ "حکمت اله شجاعی" با اعلام این خبر بیان...
به گزارش رکنا،سرهنگ "حکمت اله شجاعی" با اعلام این خبر بیان داشت: اردیبهشت ماه سال جاری خبر یک فقره مرگ مشکوک در بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) شهرستان نظرآباد به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام و...

به گزارش رکنا،سرهنگ "حکمت اله شجاعی" با اعلام این خبر بیان داشت: اردیبهشت ماه سال جاری خبر یک فقره مرگ مشکوک در بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) شهرستان نظرآباد به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام و عوامل پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در بیمارستان و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد متوفی یک پیرمرد بوده که به دلیل اختلاف حساب با یکی از شهروندان با او درگیر شده و در یک زد و خورد به دلیل وارد آمدن ضربه به قفسه سینه‌اش که به تازگی آن را عمل کرده بود، از حال رفته و حین انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: بلافاصله با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم در شهر نظرآباد شناسایی و با هماهنگ مقام قضائی دستگیر شد.

سرهنگ شجاعی در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: می توان بسیاری از حوادث و جنایات این چنین را با اندکی صبر و حلم پیشگیری کرد.


قتل پیرمرد کرجی با ضربه مشت به قفسه سینه اش + جزییات
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید