مرد جوان قصد بی آبرویی داشت که دستگیر شد + جزییات


به گزارش رکنا،سرهنگ یوسف شاکری رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی در تشریح...
به گزارش رکنا،سرهنگ یوسف شاکری رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی در تشریح این خبر گفت: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع مزاحمت اینترنتی و تهدید به انتشار تصاویر شخصی، موضوع در دستور کار...

به گزارش رکنا،سرهنگ یوسف شاکری رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی در تشریح این خبر گفت: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع مزاحمت اینترنتی و تهدید به انتشار تصاویر شخصی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان خراسان شمالی قرار گرفت.

این مقام سایبری ادامه داد: شاکی که خانم میان‌سالی است در اظهارات خود عنوان داشت شخصی تعدادی از تصاویر شخصی وی را در اختیار گرفته و تهدید به انتشار آنها می‌نماید که با ارائه مرجوعه قضایی درخواست رسیدگی به موضوع را داشت.

سرهنگ شاکری افزود: کارشناسان پلیس فتا با ورود به موضوع ، محل سکونت متهم را مورد شناسایی قرار دادند و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر و به پلیس فتا منتقل نمودند که متهم ابتدا منکر بزه ارتکابی خود بود؛ اما وقتی با مستندات پلیس روبرو شد، راهی جز اعتراف به ارتکاب جرم نیافت.

این مقام مسئول به کاربران هشدار داد: هرگونه تهدید به انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی افراد به‌قصد اخاذی، جرم بوده و مرتکبین طبق قانون تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت نیاز به دریافت مشاوره در خصوص موضوعات سایبری، از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.


مرد جوان قصد بی آبرویی داشت که دستگیر شد + جزییات

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته