دزدی که مالخر بود در دام پلیس افتاد + جزئیات


به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالرضا محمدی سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت...
به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالرضا محمدی سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد:در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت محتویات خودرو یکی از شهروندان، پیگیری پرونده توسط ماموران کلانتری 112 ابوسعید در...

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالرضا محمدی سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد:در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت محتویات خودرو یکی از شهروندان، پیگیری پرونده توسط ماموران کلانتری 112 ابوسعید در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود:پس حضور ماموران پلیس در محل سرقت و بررسی فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته، موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه سارق شدند، در بررسی های اولیه مشخص شد که متهم از سارقان و مالخران سابقه دار بوده که با هماهنگی مقام های قضایی به مخفیگاه متهم مراجعه کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد:پس مراجعه به مخفیگاه متهم طی یک عملیات غافلگیرانه، ماموران پلیس موفق به دستگیری متهم 25 ساله در مخفیگاه خود شدند. از مخفیگاه متهم تعداد بسیار زیادی محتویات و ابزار خودرو از قبیل جک، زاپاس، ابزار آلات، پمپ باد کشف شد و متهم اعتراف کرد که برخی از اموال را از سارقان خریداری و برخی را خود او سرقت کرده و اموال مسروقه را به سایر افراد می فروخته است.

سرهنگ محمدی در ادامه بیان کرد: اموال کشف شده به همراه متهم جهت کشف جرائم احتمالی دیگر و شناسایی شکات، به کلانتری انتقال یافته و در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی گردید.

وی در آخر بیان داشت : شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و ایمن نمودن خودروهای خود و عدم پارک خودرو در محل های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت ها جلوگیری نمایند.اعتراف به سرقت و مالخری اموال مسروقه


دزدی که مالخر بود در دام پلیس افتاد + جزئیات
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته