آیا ژل رویال، غذای مخصوص ملکه رنبورها، واقعا معجزه می‌کند؟


ژل رویال یک ماده طبیعی به رنگ زرد کم رنگ و مرواریدی است که توسط زنبورهای...
ژل رویال یک ماده طبیعی به رنگ زرد کم رنگ و مرواریدی است که توسط زنبورهای عسل کارگر ساخته شده و به‌عنوان غذای ملکه زنبور عسل و لاروها مورد استفاده قرار می‌گیرد. شاید برای همین است که ملکه در مقایسه با سایر زنبورها که تا چند هفته عمر می‌کنند، می‌تواند تا چندین سال زنده بماند.

ژل رویال یک ماده طبیعی به رنگ زرد کم رنگ و مرواریدی است که توسط زنبورهای عسل کارگر ساخته شده و به عنوان غذای ملکه زنبور عسل و لاروها مورد استفاده قرار می گیرد. شاید برای همین است که ملکه در مقایسه با سایر زنبورها که تا چند هفته عمر می کنند، می تواند تا چندین سال زنده بماند.

ژل رویال از ترکیب مواد مغذی مختلفی از جمله پروتئین، کربوهیدرات، چربی و ویتامین ‌ها تشکیل شده است. ترکیب آن بسته به منطقه جغرافیایی و آب و هوا متفاوت است.

آیا ژل رویال، غذای مخصوص ملکه رنبورها، واقعا معجزه می‌کند؟

ژل رویال چه خواصی دارد؟

طبق مطالعات انجام شده، دیده شده ژل رویال خواص زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

ژل رویال با داشتن مواد مغذی به عنوان یک منبع غنی، به تقویت سلامت عمومی و بهبود عملکرد بدن، تقویت سیستم ایمنی و افزایش انرژی بدن کمک می کند.

مصرف ژل رویال به افزایش تولید کلاژن در پوست و کاهش علائم پیری و بهبود زخم کمک می کند. اسید های چرب موجود در این ماده به دلیل اثرات ضد باکتریایی که دارد، در کاهش بروز عفونت های پوستی موثر است.

ژل رویال با شل کردن ماهیچه های صاف دیواره رگ ها، باعث کاهش فشار خون می شود. در نتیجه می تواند از این طریق از قلب و سیستم گردش خون محافظت کرده و به تنظیم فشارخون کمک کند.

ژل رویال به دلیل داشتن اثرات آنتی اکسیدانی، با کاهش استرس اکسیداتیو و التهاب در کنترل قند خون موثر بوده و حساسیت به انسولین را بهبود می بخشد. هم چنین در بهبود حافظه و تقویت عملکرد مغز موثر است.

آیا ژل رویال، غذای مخصوص ملکه رنبورها، واقعا معجزه می‌کند؟

هم چنین دیده شده ژل رویال می تواند به بهبود عملکرد جنسی و تنظیم هورمون ‌ها کمک کند.

علاوه بر موارد فوق، ژل رویال می ‌تواند در بهبود علائم یائسگی، کاهش کلسترول خون، افزایش ترشح اشک و بهبود علائم خشکی چشم و بسیاری اهداف دیگر نقش داشته باشد.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته