مشاور فرمانده کل سپاه: رئیس جمهور بعدی باید راه شهید رئیسی را ادامه دهد / اقتدار ما به جایی رسیده که شورای امنیت در داغ رئیس جمهور ما یک دقیقه سکوت برپا می‌کند


تسنیم: مشاور فرمانده کل سپاه ضمن شهادت شهید رئیسی گفت: رئیس جمهور بعدی...
تسنیم: مشاور فرمانده کل سپاه ضمن شهادت شهید رئیسی گفت: رئیس جمهور بعدی باید راه شهید رئیسی را ادامه دهد. سردار سرتیپ پاسدار حسین دقیقی شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس...
مشاور فرمانده کل سپاه: رئیس جمهور بعدی باید راه شهید رئیسی را ادامه دهد / اقتدار ما به جایی رسیده که شورای امنیت در داغ رئیس جمهور ما یک دقیقه سکوت برپا می‌کند
تسنیم: مشاور فرمانده کل سپاه ضمن شهادت شهید رئیسی گفت: رئیس جمهور بعدی باید راه شهید رئیسی را ادامه دهد.
سردار سرتیپ پاسدار حسین دقیقی شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس همراه با یادواره شهدای پاسدار در سالن امامزاده اسماعیل(ع) اردستان اظهار داشت: شهرستان اردستان بی گمان مرکز کشور و یکی از دژهای کشور با 320شهید است و نقطه قوت انقلاب اسلامی مردم است و سلاح و تجهیزات هم وجود دارد اما مهمتر از همه مردم و هم رهبری است.
سردار دقیقی ضمن اشاره به نقش مهم مقام معظم رهبری در کشور و ایجاد اتحاد و همدلی تصریح کرد: رهبر انقلاب از پراکندگی مردم جلوگیری می‌کند و بر این اساس اگرچه همه مردم به جهت شهادت رئیس جمهور و همراهانش داغدار هستیم اما این حضور مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام بود.
وی افزود: سال‌ها از شهادت شهیدان گذشته و مردمی که از آن‌ها تجلیل نکند لیاقت استقلال را نخواهند داشت و اقتدار ما به جایی رسیده که شورای امنیت در داغ رئیس جمهور ما و به احترام او یک دقیقه سکوت برپا می‌شود و بیش از 60 مقام کشوری از کشورهای مختلف در مراسم تشییع رییس جمهور و همراهان شهیدش شرکت می‌کنند.
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا با شهادت شهید سلیمانی در صدد مهار ایران بود اما ایران به این عمل واکنش نشان داد تا نتوانند پروژه‌های بعدی خود را اجرا کنند و این تصمیم ساده‌ای نبود اما رهبر انقلاب دستور داد تا عین‌الاسد را بزنند و همه اینها مسائل غیبی است که فقط رهبر انقلاب با آن ارتباط دارد و این اقتدار همه کار و عنایت الهی است که جای شکر دارد.
وی ابراز داشت: بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی انشالله افرادی باید بیایند که راه او را ادامه بدهد و این بستگی به انتخاب مردم دارد و امروز گزینه‌های نظامی از روی میز کنار رفته و دشمنان همه نقشه‌های خود را یکی یکی اجرا کرده و راه به جایی نبردند و نقشه‌های دیگری همچون اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را در دستور کار قرار داده‌اند و با توجه به اینکه از جوانان می‌ترسند برای به فساد کشیدن آن‌ها تلاش می‌کنند.
سردار دقیقی بیان کرد: بعد از 1400 سال شیعه‌کشی سلفی‌ها شکست نظامی خوردند و این‌ها یک سری مزدور غرب هستند که در قالب دموکرات، کومله و داعش به جنگ ما آمده اند و دستاورد این پیروزی بزرگ موضوعات فرهنگی همچون پیاده‌روی اربعین داشت و دستاورد اقتصادی آن قراردادهای متعدد بود که رئیس جمهور با کشورهای دیگر بستند و رئیس جمهور ما معیار بین حق و باطل شد و هر کس بیاید باید معیار آن را ادامه دهد و این معجزات بزرگ بعد از 1400 سال به دست آمده و خداوند متعال آن‌ها را کور کرده است.
وی تاکید کرد: استراتژی اولیه انقلاب ما مقاومت بود که جنگ هشت ساله یکی از آن‌ها بود سپس مقاومت منطقه ای و بعد بازدارندگی بود و مرحله بعد مقابله هوشمند است که هرکس ما را بزند ما او را خواهیم زد و سپس رسیدن به قله است که رهبر انقلاب گفتند ما به آن نزدیک شده‌ایم و این قله را حضرت امام هم تبیین کرده‌اند و رهبر انقلاب هم آن را هدف‌گذاری کرده‌اند تا طمع دشمن قطع شود و همه گزینه‌ها وجود دارد اما گزینه نظامی دیگر نیست.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: قطعا جمهوری اسلامی پیروز است و مدلی که در خرمشهر جنگیدیم و رژیم بعثی را شکست دادیم که الگویی امروز در سوریه و غزه شد که رزمندگان مقاومت از آن استفاده می‌کنند.
لینک کوتاه کپی لینک

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته