خداحافظی ستاره سابق رئال از تیم ملی کاستاریکا


کیلور ناواس، دروازه‌بان کاستاریکایی، که به تازگی از پاری سن ژرمن جدا...
کیلور ناواس، دروازه‌بان کاستاریکایی، که به تازگی از پاری سن ژرمن جدا شده، از تیم ملی کاستاریکا خداحافظی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کیلور ناواس، دروازه‌بان تیم ملی کاستاریکا، پس از انجام بیش از 100 بازی ملی و تجربه سه جام جهانی، از تیم ملی کاستاریکا خداحافظی کرد. او از هم تیمی‌ها و هوادارانش به‌خاطر حمایت‌هایی که در طول دوران حرفه‌ای خود از او داشتند، تشکر کرد.

ناواس 37 ساله چند روز قبل از شروع مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 و کوپا آمه‌ریکا از تیم ملی کاستاریکا خداحافظی کرده است.

دروازه‌بان سابق رئال مادرید و پاری سن ژرمن در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کرد، گفت: "این مرحله از زندگی من در تیم ملی به پایان رسیده است. این فصل از زندگی‌ام، پر از چالش‌ها، شکست‌ها و پیروزی‌ها، به پایان می‌رسد. من با قلبی مملو از قدردانی، همیشه نام کاستاریکای عزیزمان را یدک می‌کشم، کشوری که کوچک است اما در قلب من جایگاه بزرگی دارد."

2025634

این دروازه‌بان که تجربه سه قهرمانی در چمپیونزلیگ را با رئال مادرید دارد و به تازگی از پاری سن ژرمن جدا شده، گفت: "بیش از 16 سال پیش، خداوند این فرصت را به من داد تا برای اولین بار از دروازه کاستاریکا دفاع کنم، روزی که هرگز فراموش نمی‌کنم. از آن زمان، هر لحظه حضور در تیم ملی یک رویا بوده است."

این دروازه‌بان که بسیاری او را بهترین فوتبالیست تاریخ کاستاریکا می‌دانند، در جام جهانی 2014 برزیل، 2018 روسیه و 2022 قطر حضور داشته و در طول دوران حرفه‌ای خود 114 بازی ملی را تجربه کرد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید