امام جمعه رشت: شهادت «آیت الله رییسی» حین خدمت بسیاری از خفتگان را بیدار کرد


مهر: امام جمعه رشت گفت: شهادت «آیت الله رییسی» حین خدمت بسیاری از خفتگان...
مهر: امام جمعه رشت گفت: شهادت «آیت الله رییسی» حین خدمت بسیاری از خفتگان را بیدار کرد. آیت الله رسول فلاحتی در نماز جمعه این هفته رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: فتح خرمشهر به دستان توانمند رزمندگان...

مهر: امام جمعه رشت گفت: شهادت «آیت الله رییسی» حین خدمت بسیاری از خفتگان را بیدار کرد.
آیت الله رسول فلاحتی در نماز جمعه این هفته رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: فتح خرمشهر به دستان توانمند رزمندگان اسلام در تاریخ ایران ماندگار شد، این روز معروف به روز ایثار و مقاومت است.
آیت الله فلاحتی به نامگذاری چهارم خرداد با عنوان مقاومت و پایداری اشاره کرد و گفت: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، دولت‌های مستکبر غربی و آمریکا، طاغوت ایران را در مشت خود گرفته بود و سرنوشت اقتصادی سیاسی و فرهنگی ایران را رقم می‌زدند اما بعد از مواجهه با انقلاب اسلامی، مقاومت و استقلال ایرانیان دستشان از استعمار ایران کوتاه شد و اقدام به توطئه‌هایی علیه ایران اسلامی کرده اما ملت بصیر و همیشه حاضر مردم در صحنه‌ها برنامه‌های شوم آنان علیه ملت ایران را بر هم زدند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به آغاز دور مجلس جدید از هفتم خرداد گفت: امیدواریم در دوره جدید که خیلی‌ها با روحیه جدید وارد شده‌اند گره گشایی بر پایه اصول را پیش رو قرار داده و خدمت به ملت ایران اسلامی را سرلوحه خود بدانند.
امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه عزت شهدا برکات بزرگی در نگاه توحیدی دارد اگرچه فقدان آنها برای جامعه دارای خسارت‌هایی است، افزود: برای شهید رئیسی صلاح و رضایت مردم که حاکی بر رضایت الهی است بر همه چیز ترجیح داشت از این رو، آزردگی هایش از ناسپاسی و طعن برخی از بدخواهان مانع تلاش شبانه روزی او برای تلاش و اصلاح نمی‌شد.
فلاحتی با بیان اینکه شهید بهشتی مانند یک ملت برای ملت ما بود بنابراین باید گفت شهید رئیسی هم یک ملت بود برای ملت ایران اسلامی، گفت: دیدن سادگی منزل والده شهید رئیسی گواه نگاه توحیدی این شهید والامقام است لذا باید تاکید کرد که او یک ملت بود برای ملت ما.
وی با تاکید بر اینکه ایمان و عمل صالح منجر به محبوبیت دل‌ها می‌شود، تصریح کرد: فعالیت‌های شهید رئیسی در دو سال و ١٠ ماه فعالیت‌های مؤثر و زیرساختی بود که در ادوار مختلف صورت نگرفته بود.
به گفته فلاحتی شهید رئیسی عالمی مجاهد و مردمی، خادم الرضا (ع) و دارای زندگی شهیدانه و فداکارانه، عزیز و تلاشگری بی وقفه به مردم ایران، انقلاب و اسلام و همچنین خستگی ناپذیر بوده و خداوند نیز او را انتخاب کرد.
امام جمعه رشت با بیان اینکه شهید رئیسی در دوره‌ای مسئولیت پذیرفت که ایران در شرایط سخت حاصل از ایجاد چاله‌های گذشته قرار داشت، افزود: شهادت شهید رئیسی در مسیر خدمت بسیاری از خفتگان را بیدار کرد و ملت‌ها و دولت‌ها، سازمان‌های بین المللی واکنش نشان داده و صحنه بی نظیری را در تاریخ ایران رقم زد.
وی با اشاره به رونمایی S۵ حزب الله لبنان گفت: بنای رژیم منحوس صهیونیستی بعد از غزه، نسل کشی در لبنان بود که با رونمایی موشک S۵ پاسخ مناسبی به آنان داده شده است.
به گفته فلاحتی اگرچه رژیم منحوس صهیونیستی در تلاش برای ایجاد التهاب در لبنان بوده و نتانیاهو در مصاحبه‌ای اعلام کرده لبنان را به عصر حجر بر می‌گردانند اما این رونمایی پاسخ قطعی به این رژیم کودک کش است، که اگر غلطی از او سر بزند پاسخ قاطعی از جانب حزب الله لبنان دریافت خواهد کرد.
لینک کوتاه کپی لینک