گام آخر نهضت مقررات‌زدایی برداشته شد


رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار گفت: حذف امضا‌های طلایی، الکترونیکی شدن...
رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار گفت: حذف امضا‌های طلایی، الکترونیکی شدن فعالیت‌های اقتصادی و راه‌اندازی نهضت مقررات‌زدایی از مهم‌ترین اقدامات اقتصادی دولت سیزدهم بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، سید امیر سیاح رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار در برنامه رادیو اقتصاد با بیان اینکه رئیس جمهور شهید همواره‌ تاکید داشتند که به هیچ عنوان اجازه ندهیم که کاسبی مردم ضرر کند و چوب لای چرخ فعالیت مردم قرار ندهیم گفت: رئیس جمهور شهید همواره تاکید داشتند که گام آخر که نهضت مقررات زدایی است را برداریم و همواره هم از این طرح استقبال می کردند.

وی افزود: همواره این انحرافات در ذهن مردم وجود داشت که قیمت گذاری دستوری وجود دارد در صورتی که رئیس جمهور در حوزه بازار معتقد بودند که قیمت ها باید به بازار سپرده شود و بر روی اقتصاد اسلامی تاکید بسیار زیادی داشتند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم از ابتدای ورود خود بر روی حذف امضاهای طلایی تاکید بسیار زیادی داشت و گام های بلندی هم در این بخش برداشته شد گفت: در ابتدای اجرای این طرح بسیاری از افراد در بدنه دولت مقاومت داشتند. خوشبختانه با همکاری و پیگیری های رئیس جمهور این موضوع کامل حذف شد و به سمت سیستمی شدن این طرح حرکت کردیم. رئیس جمهور شهید معتقد بود که باید کاسب از طریق گوشی بتواند خدمات خود را دریافت کند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک گذاری
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید