گیگابایت دو پاور جدید از سری Aorus Elite با امکان انتخاب رنگ بدنه و کابل عرضه کرد


گیگابایت دو پاور جدید تحت سری Aorus Elite عرضه کرد که با استانداردهای ATX...
گیگابایت دو پاور جدید تحت سری Aorus Elite عرضه کرد که با استانداردهای ATX 3.0 و PCIe 5.0 سازگاری دارند. این پاورها از راندمان انرژی بالایی نیز برخوردار هستند و توانسته‌اند گواهینامه 80Plus Platinum را کسب کنند. در ادامه می‌توانید با پاورهای...

گیگابایت دو پاور جدید تحت سری Aorus Elite عرضه کرد که با استانداردهای ATX 3.0 و PCIe 5.0 سازگاری دارند. این پاورها از راندمان انرژی بالایی نیز برخوردار هستند و توانسته‌اند گواهینامه 80Plus Platinum را کسب کنند. در ادامه می‌توانید با پاورهای جدید گیگابایت و ویژگی‌های آنها آشنا شوید.

پاورهای جدید Aorus شامل دو مدل تمام ماژولار ۸۵۰ و ۱۰۰۰ واتی است که در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شوند. جالب‌تر اینکه رنگ کابل‌ها نیز بر اساس رنگ انتخابی کاربر خواهد بود تا بهترین انطباق را با سیستم داشته باشد.

پاورهای جدید Aorus Elite گیگابایت

این پاورها دارای تمامی پروتکشن‌های حفاظتی رایج هستند و از طراحی بسیار جمع‌وجور با عمق تنها ۱۴۰ میلی‌متر بهره می‌برند. گیگابایت از یک فن ۱۲۰ میلی‌متری با یاتاقان FDB برای خنک نگه داشتن قطعات پاور استفاده کرده است.

پاور گیگابایت آئورس

جالب اینکه برچسب مشخصات پاور مغناطیسی است و بسته به جهتی که پاور را نصب کنید، می‌توانید آن را بر روی بدنه بچسبانید. این پاورها درست کم در آمریکا و بسیاری از مناطق دیگر با وارانتی ۱۰ ساله عرضه می‌شوند.

در همین رابطه بخوانید:

- استاندارد ATX 3.0 چیست و پاور ATX 3 چه فرقی با V2 دارد؟
- سیر تا پیاز منبع تغذیه کامپیوتر؛ آشنایی با کانکتورها و کابل های پاور
- علائم خرابی پاورهای کامپیوتر و مشکلات عمده منبع تغذیه

کیفیت خازن پاور گیگابایت

گیگابایت در ساخت این پاورها از خازن‌های تماماً ژاپنی استفاده کرده است. جالب اینکه ادعا می‌کند خازن اصلی ورودی پاور بیش از ۲۰ سال دوام می‌آورد.