آیت الله رئیسی ولایت‌مدار و خستگی‌ ناپذیر بود


فرمانده نیروی دریایی سپاه در لامرد گفت: ولایتمداری، خستگی ناپذیری و مردمی...
فرمانده نیروی دریایی سپاه در لامرد گفت: ولایتمداری، خستگی ناپذیری و مردمی بودن شهید آیت الله رئیسی زبان‌زد خاص و عام بود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس و به نقل از بسیج لامرد، آیین افتتاحیه اجلاسیه ۲۶۱ شهید شهرستان لامرد همراه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور، حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدشان با حضور سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، دکتر موسوی نماینده مردم شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، امام‌جمعه لامرد و مهر، فرمانداران دو شهرستان و جمعی دیگری‌ از مسئولین، خانواده های معظم و مغزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و همچنین با حضور اقشار مختلف مردم شهیدپرور در مصلی الغدیر (نمازجمعه) شهر لامرد برگزار شد.

در این آیین باشکوه و شهدایی، سردار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت شهیدان آیت الله رئیسی رئیس جمهور فقید، شهید امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه ایران و دیگر همراهان شهیدشان به حماسه سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی فتح خرمشهر و نقش رزمندگان لامردی در این عملیات اشاره کرد و گفت: هیچ وقت نیروی دریایی در مقابل دشمن سر خم نکرده و از دشمن نهراسیده و امروز اگر استکبار جهانی دست از پا خطا کند اقدام می کنیم و همانطوری که رهبری فرمودند دوران بزن و در رو تمام شده است.

وی گفت: شهدا به ما درس شهامت و شجاعت دادند و بدانید که شهدای ما زنده هستند و نظاره گر این مجلسند، قطعا شهدا میزبان این جلسه می باشند و خانواده های نیز شهدا چشم و چراغ این ملتند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان این مطلب که هرچه داریم از شهدا داریم و کسی که به ما شهامت داد تا در مقابل دشمن ایستادگی کنیم مقام معظم رهبری بود افزود: شهدا رفتند که ما بمانیم و افتخار کنیم که ایرانی هستیم.

وی تصریح کرد: شهرستان لامرد و مهر، علما و مردان بزرگی را به خود دیده و این شخصیت ها زحمات فراوانی را برای این کشور و منطقه کشیده اند و پرچم دار معنویتند.

سردار تنگسیری گفت: شهادت رئیس جمهور، خادم الرضا عزیز اتفاقی نیست و لباسی است که به اندازه هر کس بزرگ شد و به تنش آمد انتخاب می شود و اخلاص وتوکل بر خداوند سبحان یکی از شاخصه های مهم این شهید بود.

این مقام مسوول بیان کرد: رئیس جمهور شهید یک روز جمعه در خانه نبود و شروع کارش را از اهواز و مشکلات فاضلاب اهواز را حل کرد و اگر مشکلی را می دید همانند تعطیلی کارگاه ها و شرکت ها اقدامات شایسته ای را انجام می داد.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس به ولایت مداری شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: گوش به فرمان ولایت بود و خود را خادم این ملت می دانست و در طول دوران انقلاب اسلامی رئیس جمهوری را نداشتیم که همانند ایشان خستگی ناپذیر باشد.

آیت الله رئیسی ولایت‌مدار و خستگی‌ ناپذیر بود

سردار تنگسیری گفت: آیت الله رئیسی صبور و مهربان بود و به مردم احترام می گذاشت و شخصیتی شجاع و نترس بود و همانند رهبری بود.

وی گفت: اولین رئیس جمهوری بود که بعد از تحولات سوریه به این کشور سفر کرد و در بازار آنجا رفت و آمد کرد و شب در سوریه ماند و این خط را شکست.

این یادگار دوران دفاع مقدس، با بیان اینکه رئیس جمهور شهید خیلی ها به ایشان تهمت و ناروا گفتند اما هیچ وقتی لب به شکایت نگشود تاکید کرد: جایگاه شهدا خیلی بالا و رفیع است.

سردار تنگسیری در قسمتی دیگر از سخنان خود به عملیات غرور آفرین الی بیت المقدس اشاره کرد و گفت: نفرات عراقی برای دوشهر هویزه و خرمشهر بیش از ۱۶۰هزار نفر نیرو آورده بودند و رزمندگان ما در مقابل آنها ایستادگی کردند.

او افزود: این دومین عملیات مشترک سپاه و ارتش بود و تا قبل از فتح المبین چنین عملیات مشترکی نداشته ایم و ارتش قهرمان و سپاه دشمن را زمین گیر کردیم و عملیات بیت المقدس چندین اولین بار داشت و برای اولین بار بود که از دو رودخانه کرخه و اروند رود عبور کردیم.

وی در همین زمینه گفت: اولین عملیاتی بود که بیشترین پیاده روی کردیم، اولین بار با مین های جهنده، خودرویی و ضد تانک مواجه می‌شدیم و برای اولین بار دوشهر را آزاد کردیم و باید نسل به نسل انتقال دهیم تا حماسه غرور آفرین ها ماندگار شود.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته