جان باختن کودک 2 ساله در تشت حمام / علت حادثه چه بود؟


به گزارش رکنا، ماجرای جان باختن کودکی ۲۶ ماهه در خیابان توس ۹۵ نیز یکی از...
به گزارش رکنا، ماجرای جان باختن کودکی ۲۶ ماهه در خیابان توس ۹۵ نیز یکی از همین دست حوادث تلخ است. این ماجرا صبح دیروز رخ داد و با انتقال پیکر کودک به بیمارستان طالقانی، مشخص شد که کودک جانش...

به گزارش رکنا، ماجرای جان باختن کودکی ۲۶ ماهه در خیابان توس ۹۵ نیز یکی از همین دست حوادث تلخ است. این ماجرا صبح دیروز رخ داد و با انتقال پیکر کودک به بیمارستان طالقانی، مشخص شد که کودک جانش را از دست داده است.

با توجه به مشکوک بودن مرگ این پسربچه، موضوع بلافاصله به بازپرس ویژه جنایی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ مشهد اعلام شد. با حضور قاصی صادق صفری در بیمارستان، پزشکان اعلام کردند که این کودک به دلیل غرق‌شدگی جان‌باخته است.

خانواده کودک در حالی مدعی شدند که فرزندشان در تشت آب حمام افتاده است که تیم جنایی به محل حادثه رفتند. براساس اظهارات خانواده به سروان مهدی شاه‌نیا، افسر کلانتری معراج که مسئول پرونده بود، مادر صبح دیروز دختر ده ساله و پسر دوساله‌اش را که خواب بوده‌اند در خانه تنها می‌گذارد و بیرون می‌رود.

پسربچه که دچار مشکلات حرکتی بوده و هنوز چهاردست و پا می‌کرده است، وقتی از خواب بیدار می‌شود به سمت حمام می‌رود. این در حالی بوده که یک تشت پرآب وسط حمام بوده است. کودک خودش را درون حمام کشیده و ناگهان با سر درون تشت سقوط می‌کند و نمی‌تواند خودش را بیرون بکشد. خواهر ده‌ساله‌اش ناگهان متوجه می‌شود که برادرش توی رختخوابش نیست و او را درون حمام پیدا می‌کند. دخترک بلافاصله برادرش را بیرون می‌کشد و با سروصدا همسایه‌ها را باخبر می‌کند، اما از آنجا که دیر به اورژانس اعلام کرده بودند، تکنسین‌های اورژانس نیز پیکر بی‌جان پسربچه را به بیمارستان می‌رسانند.

با حضور تیم جنایی در محل و بازدید قاضی صفری از محل، بررسی‌ها اظهارات خانواده را تأیید کرد و پیکر کودک برای مشخص شدن علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.


جان باختن کودک 2 ساله در تشت حمام / علت حادثه چه بود؟
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته