گواردیولا: تبریک به یونایتد ولی ما تیم بهتری بودیم


پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، ضمن تبریک به منچستریونایتد برای قهرمانی...
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، ضمن تبریک به منچستریونایتد برای قهرمانی در جام حذفی، می‌گوید تیم او امشب بهتر عمل کرد.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در بازی فینال جام حذفی به مصاف منچستریونایتد رفت و با نتیجه 2-1 در این بازی حساس شکست خورد.

پپ گواردیولا با شکست تیمش در این بازی فرصت کسب دوگانه داخلی را از دست داد و در تاریخ 10 آگوست باید در سوپرجام انگلیس به مصاف یونایتد برود.

گواردیولا پس از این بازی گفت: "بازی را باختیم. به منچستریونایتد تبریک می‌گویم. بازی فشرده‌ای بود. ممکن است در یک بازی خیلی چیزها اتفاق بیفتد. در پایان آن‌ها دو گل زدند و ما نتوانستیم بیشتر گل بزنیم."

گل دوم یونایتد؟

برای گل دوم و همینطور کیفیتی که دارند، به آن‌ها تبریک می‌کنم. آن‌ها به خوبی بازی کردند و توپ را هم به خوبی انتقال دادند.

آینده تن هاخ؟

باشگاه باید در این مورد تصمیم بگیرد. من چیزی نمی‌دانم، اما او فردی دوست‌داشتنی است، مربی فوق‌العاده‌ای است، قهرمانی در جام حذفی برای آن‌ها مانند فصل گذشته مهم بود.

2026307

روحیه تیم؟

ما صحبت کردیم، همدیگر را در آغوش گرفتیم، حالا غمگینیم، اما فردا جشن می‌گیریم که چه دستاورد باورنکردنی انجام داده‌ایم و باز خواهیم گشت. در فوتبال و زندگی، شما می‌برید و می‌بازید... در نیمه دوم، ما تسلیم نشدیم و به راه خود ادامه دادیم.

آیا یونایتد تیم بهتری بود؟

نه. نیمه دوم، ما تمام بازی را در دست داشتیم. یونایتد همیشه یک تیم انتقالی است. نیمه اول کمی مشکل داشتیم، اما نیمه دوم بهتر بودیم. در کل عملکرد خوبی برای فینال داشتیم.