ادامه روند منطقی پیکان با عنایتی؛/ تیم در آستانه سقوط با یک امتیازها می‌ماند


تیم فوتبال پیکان برای ادامه حیات در لیگ برتر میانگین امتیازی جالبی را...
تیم فوتبال پیکان برای ادامه حیات در لیگ برتر میانگین امتیازی جالبی را ثبت کرد.

به گزارش ورزش سه، شاگردان رضا عنایتی در این هفته موفق به تساوی با تراکتور پرستاره و گرانقیمت در تهران شدند تا به امتیاز 26 برسند و حاشیه امنیت بهتری برای خود بسازند. البته هنوز دو بازی دیگر باقی مانده و پای 6 امتیاز دیگر در میان است.

با این حال، این تیم که در 10 هفته ابتدایی فصل تنها 8 امتیاز کسب کرده بود، اما در 18 هفته اخیر توانسته 18 امتیاز کسب کند و به میانگین یک امتیاز در هر بازی برسد. تیم پیکان با هدایت رسول خطیبی یک پیروزی داشت و حالا صاحب 4 برد، 14 تساوی و 10 شکست است. آنها از مکان دوازدهم جدول پایین نیامده‌اند و می‌توانند لیگ را در همان رده جدول به اتمام برسانند.

عنایتی از هفته یازدهم روی نیمکت این تیم نشسته و با وجود ایجاد موج بزرگی از جوانگرایی و استفاده از بازیکنان آینده‌دار و معرفی آنها به فوتبال ایران، امیدهای باشگاه برای حفظ تیم در لیگ برتر را زنده نگه داشته است.

2026277

پیکان در فاصله دو هفته مانده تا پایان مسابقات فاصله‌ای ۴ امتیازی با منطقه سقوط دارد و بعید به نظر می‌رسد که حتی در صورت شکست در هر دو مسابقه به لیگ دسته پایین‌تر سقوط کند. آنها دو بازی آخر خود را در اهواز مقابل فولاد و در ورزشگاه دستگردی مقابل استقلال برگزار می‌کنند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید