پایان جذاب: شادی امباپه از آخرین جام (عکس)


کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، دیشب برای آخرین بار با پاری سن ژرمن جام...
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، دیشب برای آخرین بار با پاری سن ژرمن جام قهرمانی را بالای سر برد.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار فینال جام حذفی فرانسه روبروی لیون به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد و جام قهرمانی این مسابقات را هم از آن خود کند تا یک جام دیگر را به ویترین افتخاراتش اضافه کرده باشد.

امباپه در این بازی و با تصمیم لوییس انریکه از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت تا آخرین حضورش در میدان با پیراهن پی اس جی را به بهترین شکل ممکن به پایان برده باشد. او پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد با اتمام مسابقات این فصل و پایان مهلت قراردادش از این باشگاه جدا شود.

2026546

این بازیکن شرایط سختی را در چند هفته گذشته سپری کرد چون مدیران این باشگاه و اعضای کادر فنی هم از تصمیمش راضی نبودند اما این فرصت به او داده شد که در آخرین بازی وداعی شایسته داشته باشد و خوشحالی زاید الوصف او هنگام بالا رفتن جام قهرمانی روی دستان مارکینیوش و زمانی که جام به دست خودش رسید توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

این ستاره فرانسوی در طول دوران حضورش در پی اس جی بارها قهرمانی در لیگ فرانسه و جام حذفی این کشور را تجربه کرده بود و حالا باید به زودی منتظر اعلام خبر رسمی انتقال او به رئال مادرید باشیم.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته