پیکاپ الکتریکی کیا تاسمان با ظاهری شبیه به خودروهای برقی این برند عرضه می‌شود


طی روزهای گذشته، تصاویری از کیا تاسمان در رسانه‌ها منتشر شدند. انتشار این...
طی روزهای گذشته، تصاویری از کیا تاسمان در رسانه‌ها منتشر شدند. انتشار این تصاویر باعث شد تا خبرنگاران، اقدام به انتشار رندرهای گرافیکی از پیکاپ آینده تسلا کنند. براساس آن‌چه در این رندرها می‌بینیم، پیکاپ الکتریکی کیا تاسمان با...

طی روزهای گذشته، تصاویری از کیا تاسمان در رسانه‌ها منتشر شدند. انتشار این تصاویر باعث شد تا خبرنگاران، اقدام به انتشار رندرهای گرافیکی از پیکاپ آینده تسلا کنند. براساس آن‌چه در این رندرها می‌بینیم، پیکاپ الکتریکی کیا تاسمان با ظاهری شبیه به خودروهای برقی برند کره‌ای همچون کیا EV9 به بازار عرضه خواهد شد.

براساس رندرهای گرافیکی منتشر شده از کیا تاسمان، بخش قابل توجهی از بدنه این خودرو به طور کامل از مدل پرچمدار کیا EV9 قرض گرفته شده است. به عبارتی می‌توان گفت که کیا تاسمان، نسخه باربری و تجاری کیا EV9 به حساب می‌آید. کیا برای بخش عقب خودرو نیز از چراغ‌های هیوندای سانتاکروز استفاده کرده است تا هزینه تولید را کاهش دهد.

پیکاپ الکتریکی کیا تاسمان با ظاهری شبیه به خودروهای برقی این برند عرضه می‌شودکیا تاسمان

اطلاعات موثقی در مورد مشخصات فنی کیا تاسمان وجود ندارد، با این حال می‌توان حدس زد که قوای فنی مشترک با کیا EV9 در این خودرو مورد استفاده قرار خواهند گرفت. کیا EV9 بر اساس پلتفرم E-GMP (Electric Global Modular) شکل گرفته است. این خودرو از تک موتور الکتریکی 218 اسب‌بخاری در تیپ پایه بهره می‌برد. البته نسخه بالارده کیا EV9 به موتورهای الکتریکی دوگانه مجهز است که در مجموع 385 اسب‌بخار قدرت و 600 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کنند.


گالری تصاویر


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته